علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



تفاهم نامه توسعه دولت الکترونیک در استان قم به امضا رسید


به گزارش ایرنا، رییس مرکز توسعه دولت الکترونیک، فناوری اطلاعات و آمار وزارت کشور در این جلسه در سخنانی اظهار داشت: تمامی نهادها و دستگاه های اجرایی برای استقرار و توسعه دولت الکترونیک دغدغه دارند و باید در این جهت گام بردارند.
امیر شجاعان با بیان اینکه امضای این تفاهم نامه اقدام بسیار مثبت و موثری است، خاطرنشان کرد: با توجه به ظرفیت ها و توانمندی های گسترده و فراهم آوردن زیرساخت های لازم، امیدواریم در حوزه فناوری اطلاعات و دولت الکترونیک به زودی به اهداف مورد نظر دست یابیم.
سید مجید صدری مدیرعامل رایتل نیز در این جلسه ضمن بیان گزارشی از اقدام ها و برنامه های آتی این شرکت، از تلاش برای ارایه هرچه بهتر دیتا روی بستر تلفن همراه و جلب رضایت کاربران خبر داد و گفت: این شرکت به دنبال راه اندازی شبکه امن ارتباطی برای سرویس های اتوماسیون اداری در استان قم است.
اسماعیل رستمی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری قم نیز در این جلسه با اشاره به اقدام ها و فعالیت ها در جهت هوشمندسازی و توسعه دولت الکترونیک در سراسر کشور و در استان، تصریح کرد: برنامه ریزی برای حرکت شتابنده دستگاه های اجرایی در این حوزه انجام شده و طی جلسات متعدد، وظایف و تکالیف مسئولان مشخص شده است.
سید حسن هانی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان قم نیز در این جلسه با اشاره به اهمیت و حساسیت موضوع دولت الکترونیک، درآمدزایی این مساله برای بخش خصوصی را مورد توجه قرار داد و گفت: در حال حاضر 60 درصد روستاها و 200 سازمان و موسسه استان قم دارای فیبر نوری بوده که با این وجود، زیرساخت خوبی در این راستا در استان ایجاد شده است.
8146 / 1175

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
تفاهم نامه تحول اداری و اجرای مقدمات دولت الکترونیک