سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



آل هاشم: روحیه و تفکر بسیجی جامعه را در برابر فتنه‌های دشمنان مصون نگاه می‌دارد


آل هاشم: روحیه و تفکر بسیجی جامعه را در برابر فتنه‌های دشمنان مصون نگاه می‌دارد

فارس/ رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: روحیه و تفکر بسیجی می تواند جامعه را در برابر انواع تهدیدها و فتنه های دشمنان مصون نگاه دارد.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم درجمع فرماندهان و کارکنان پایور و وظیفه مرکز آموزش 04 بیرجند با اشاره به تأکید رهبر فرزانه انقلاب درخصوص توجه و تکریم سربازان اظهار داشت: هماهنگونه که معظم له نیز تأکید دارند، باید جایگاه سربازی که قشر اعظم آن را جوانان مومن و متعهد کشور در بر گرفته مورد توجه ویژه قرار داد چراکه همین جوانان آینده سازان میهمن اسلامی‌مان هستند.
نماینده ولی فقیه در ارتش با بیان اینکه باید برای سربازان همان کاری را انجام دهیم که برای فرزندان خودمان انجام می دهیم، افزود: نحوه برخورد با سربازان وظیفه را باید به گونه ای برنامه ریزی کنیم که نسل جوان پس از پایان خدمت سربازی با خوش بینی به نظام و ارتش وارد جامعه گردد.
آل هاشم در ادامه ضمن تبریک فرارسیدن هفته بسیج، فرهنگ و تفکر بسجی را نیاز امروز جامعه دانست و افزود: روحیه و تفکر بسیجی می تواند جامعه را در برابر انواع تهدیدها و فتنه های دشمنان مصون نگاه دارد.
وی همچنین با تبریک فرارسیدن روز نیروی دریایی به کارکنان این نیروی راهبردی، گفت: دریا دلان نیروی دریایی ارتش امروز نیز همانند دوران دفاع مقدس حماسه می آفرینند و با اهتزاز پرچم ایران اسلامی در آب های بین المللی وآزاد، شجاعانه پیام صلح و اقتدار ایران اسلامی را به جهانیان مخابره می کنند.
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش درادامه به اهمیت نماز در دین اسلام اشاره و تصریح کرد: این نماز است که انسان را از زشتی ها پاک نگاه می دارد و اعتقادات شما را قوی می کند.
آل هاشم با بیان اینکه تمام موفقیت های بدست آمده توسط جوانان این مرز و بوم به برکت نماز و قرآن است، افزود: اگر شما با نماز مأنوس باشید دشمن نمی تواند به اهداف خودش برسد.
وی با اشاره به تآکیدات مکرر رهبر فرزانه انقلاب در عرصه های گوناگون و متنوع فرهنگی تصریح کرد: دشمن سعی می کند با ترویج فرهنگ غرب در میان جوانان ما، اعتقادات و تعصبات آنان را بگیرد و ما باید به این مسئله توجه کافی داشته باشیم.
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در ادامه به جوانان و سربازان حاضر توصیه کرد که به دنبال علم بروید و آن را بروز کنید چراکه آینده کشور در دستان شما جوانان عزیز است.


ویدیو مرتبط :
دشمنان خونی اسلام، دشمنان امروز ایران ...روشنگری فتنه-قسمت56