ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



النصری‌ها نگران سرمای اصفهان هستند


النصری‌ها نگران سرمای اصفهان هستندفارس/ سرپرست کاروان النصر امارات در آستانه دیدار تیم اماراتی با سپاهان ایران اعلام کرد که دمای پایین اصفهان تنها نگرانی آنها است.
تیم النصر امارات امروز تمرینات خود در اصفهان پی‌گیری می‌کند تا خود را برای دیدار سه‌شنبه(اسفند) مقابل سپاهان آماده کند. عبدالله البنای سرپرست کاروان اعزامی النصر درباره اهداف تیم و وضعیت تیم اظهاراتی داشته است و تنها نگرانی خود در این دیدار آب و هوای ایران است که دمای هوا پایین تر از امارات است.
سرپرست النصر درباره افت اخیر تیم این طور گفت: به نظرم علت اصلی افت اخیر تیم غایبان زیاد تیم است. ما در روزهای اخیر بازی‌های خود را با ترکیبی ناقص وارد زمین می‌شدیم. امیدوارم در دیدارهای آینده با بازگشت بازیکنان اصلی ما در ترکیب نتایج بهتری را بگیرم.
وی درباره هدف تیم در لیگ قهرمانان آسیا گفت: ما در تیم خود به استثنای دروازبان‌مان هیچ کدام از بازیکنان سابقه حضور در لیگ قهرمانان آسیا با ما را ندارند به همین خاطر این فرصت خوبی برای آنها است تا توانایی خود را نشان دهند و از پرچم کشورشان دفاع کنند.
سرپرست باشگاه النصر امارات درباره دیدار مقابل سپاهان گفت: تنها چیزی که از این دیدار می‌ترسم پایین بودن درجه دما هوا است. زیرا دما هوا در امارت بالا است اما در ایران پایین است. از طرف دیگر برنامه بازی‌ها بسیار فشرده است و ما باید بعد از دیدار مقابل سپاهان به فاصله کمتر از دو روز مقابل الشارجه در رقابت‌های جام رئیس جمهور قرار بگیریم.
البنای در پایان گفت: هواداران النصر از امنیت کاروان خیالشان راحت باشد. زیرا با درخواست ماموران امنیتی در کنار کاروان موفق شده است. همچنان که رسانه‌های ایران هم آن را اعلام کردند.
النصر امارات سه‌شنبه(4اسفند) ساعت 18:30 مقابل سپاهان قرار می‌گیرد.


کانال تلگرامی «کانال ورزش» را دنبال کنید telegram.me/canalevarzesh

منبع: فارس


ویدیو مرتبط :
واکنش تاج به بی احترامی النصری ها به هواداران پرسپولیس