سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



جشنواره فروش «۹ شگفت انگیز» دیجی کالا آغاز شد


جشنواره فروش «۹ شگفت انگیز» دیجی کالا آغاز شد

نمی توان کتمان کرد که این روزها بسیاری از افراد خرید کردن به صورت آنلاین را به خرید به شیوه های سنتی که بسیار زمان بر هم بودند ترجیح می دهند. در عمل چنین رویکردی سبب شده تا در طی سالیان گذشته فروشگاه های اینترنتی بزرگی همچون «آمازون» و «علی بابا» شکل بگیرند و هر روز نیز دامنه ی فعالیت خودشان را گسترده تر نمایند.

در کشورمان ایران هم از چند سال پیش رفته رفته شاهد آغاز رقابت در عرصه ی خرده فروشی آنلاین بودیم. در این زمینه نام های زیادی ظهور کردند و پس از مدتی از صحنه کنار رفتند و تنها چند شرکت معین بودند که توانستند دوام آورده بر مشکلات غلبه کرده و در نهایت رشد نمایند که از جمله ی آنها می توان به دیجی کالا اشاره داشت.

دیجی کالا اکنون در آستانه تولد ۹ سالگی اش قرار گرفته و در همین راستا از ساعت ده صبح امروز، یعنی دوشنبه ۱۹ بهمن ۹۴، جشنواره فروشی با عنوان «۹ شگفت انگیز» را به مدت دو روز راه اندازی کرده است. در این جشنواره ۱۰۰۰ محصول متنوع ارائه خواهد شد و هر ۲ ساعت ۱۰ کالای شگفت انگیز متفاوت و ۵ محصول منتخب با تخفیف هایی ویژه به کاربران عرضه خواهد گشت.

برای آگاهی بیشتر از جشنواره یاد شده و اطلاع از کالاهایی که شامل تخفیف شده اند می توانید به سایت دیجی کالا مراجعه نمایید.

برچسب‌ها:جشنوار فروشدیجی کالا

اشتراک‌گذاری:


ویدیو مرتبط :
نقد و بررسی دیجی کالا - طرراحی شگفت انگیز - پردازنده شگفت انگیز - صفحه نمایش شگفت انگیز