سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



جشنواره جلوه‌های معلمی با تقدیر از 10 معلم فداکار فردا برگزار می‌شود


رسول پاپایی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به برگزاری دومین جشنواره جلوه‌های معلمی فردا دو شنبه هفتم دی همزمان با شب میلاد پیامبر اسلام(ص)، اظهار داشت: در این جشنواره که با حضور علی‌اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش برگزار می‌شود از معلمانی که آفریننده جلوه‌های خاص ایثار و فداکاری بودند، تقدیر می‌شود.

وی افزود: 10 معلم از سراسر کشور انتخاب شده که فردا در دومین جشنواره جلوه‌های معلمی تقدیر خواهند شد. این معلمان فراتر از وظایف سازمانی و اداری خود اقدام به فداکاری برای شاگردانشان کرده‌اند.

معاون مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش گفت: در دومین جشنواره جلوه‌های معلمی از محمدرضا حافظی رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز کشور که سال‌های زیادی از عمر خود را صرف مدرسه‌سازی کرده است، به صورت ویژه تجلیل خواهد شد.

پاپایی خاطرنشان کرد: در این جشنواره معلمان مدارس شهر تهران به نمایندگی از جامعه معلمی حضور خواهند داشت.

به گزارش تسنیم، سال گذشته نخستین جشنواره جلوه‌های معلمی برگزار شد که طی آن از معلمانی که فداکاری‌های ویژه‌ای را برای دانش‌آموزانشان انجام داده بودند، تجلیل شد.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
مراسم خاکسپاری معلم فداکار