ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



اشاره غیرمستقیم کارلوس کروش به فجایع تلخ این روزهای او و راهکار پیشنهادی زیبایش


ورزش > فوتبال ملی - کارلوس کروش با اشاره به کشتارهای اخیر و ماجراهای تروریستی که بعضی از آنها در حوالی استادیوم های فوتبال بوده ، گفت بازیکنانش و بازیکنان همه دنیا موظفند با فوتبال خوب ، مردم را دوباره امیدوار کنند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ درحالی که ملی پوشان ایران از شرایط میزبانی گوامی ها شاکی هستند ، کارلوس کروش سرمربی تیم ملی می گوید باید مشکلات را فراموش کرد. می گوید تنها کافی است تلویزیون را تماشا کنیم و در اخبار دنیا ببینیم سختی یعنی چه و دنیا چه شرایط دشواری دارد. او اعتقاد دارد فوتبال باید دوباره امید را به این روزهای پر التهاب و استرس دنیا برگرداند.

کروش در پاسخ به این سوال که بر اساس اطلاعات رسانه‌ها از سایت فیفا ایران می‌تواند به خاطر وضعیت چمن مصنوعی گوام برابر این تیم به میدان نرود، گفت:« مطمئنا بازی در چمن مصنوعی برای بازیکنان من دشوار خواهد بود اما این شرایطی است که تمامی تیم‌هایی که به گوام سفر کردند با آن روبه رو بودند. البته باید این را هم در نظر بگیریم که وقتی گوام در چمن طبیعی برابر ما به میدان رفت، کارش مشکل‌تر از شرایط معمول بود. این را هم باید بدانید که بازیکنان من بدون هیچ توجیه و بهانه‌ای در سرما، گرما، برف یا باران باید همیشه در زمین بجنگند و سعی کنند نتیجه لازم را کسب کنند.»

او ادامه داد:« البته در بازی‌های مقدماتی جام جهانی تنها پیروزی اهیمت دارد اما همان طور که سرمربی گوام اشاره کرد من موافقم که به غیر از رقابتی که ما در انتخابی جام جهانی داریم، یک چالش و ماموریت بزرگ دیگری بر دوش داریم و آن هم توسعه فوتبال در جزیره گوام است که ما باید حتما سعی کنیم به این آینده سازی کمک کنیم و حضور ایران قطعا این کمک را به گوام خواهد کرد.

کروش ادامه داد:« در انتها باید بگویم که فردا وظیفه بازیکنان است که بهترین عملکردشان را به نمایش بگذارند و بتوانند به پیروزی برسند. اینجا کاپیتان‌های هر دو تیم حضور دارد. این روزها اگر تلویزیون‌ها را روشن کنید و در رسانه ها رصد کنید، شاهد خواهید بود که دوران سختی را در جهان پشت سر می گذاریم و باید سعی کنیم فضای ورزش را فضای مناسبی کنیم تا تمام دختران و پسران در جهان بتوانند از این فضای ورزشی استفاده کنند.»

4141


ویدیو مرتبط :
شادی کارلوس کروش در میان هواداران