ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



فرهاد مشیری، مالک ایرانی تیم اورتون اولین انتصاب خود را انجام داد


فرهاد مشیری، مالک ایرانی تیم اورتون اولین انتصاب خود را انجام دادجام نیوز/ فرهاد مشیری مالک جدید تیم اورتون الکساندر ریازانتسف به عنوان یکی از مدیران تیمش برگزید.
الکساندر به نوشته رسانه انگلیسی سال ها با فرهاد مشیری در پست های مختلفی همکاری کرده و چشم و گوش مشیری در باشگاه اورتون خواهد بود. او همه مسائل اورتون را به صورت لحظه ای و روزانه رصد می کند.
در هیات مدیره جدید باشگاه اورتون بیل کنف رایت به عنوان رئیس انجام وظیفه خواهد کرد و دیگر اعضاء متشکل از یان وودس، روبرت الستون (مدیر باشگاه) و الکساندر ریازانتسف هستند.
مشیری که اخیرا با تایید سازمان لیگ برتر مالک 49.9 درصدی سهام باشگاه اورتون شده است نمی خواهد در هیئت مدیره حضور داشته باشد، البته رویه ای که مشیری برای عدم حضور در هیئت مدیره باشگاه اورتون پیش گرفته است امری معمول در باشگاه های انگلیسی است. مالک چلسی نیز چنین وضعیتی دارد.


کانال تلگرامی «کانال ورزش» را دنبال کنید telegram.me/canalevarzesh

منبع: جام نیوز


ویدیو مرتبط :
انتصاب نماینده جدید ولی فقیه و سرپرست حجاج ایرانی