سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



مدیرحوزه های علمیه کشور: آموزش پژوهش محور مورد توجه جدی حوزه های علمیه باشد


به گزارش ایرنا، آیت الله سیدهاشم حسینی بوشهری روزسه شنبه درجشنواره علمی پژوهشی آیت الله سید عبدالله بلادی بوشهری افزود: در حوزه پژوهش ؛ نیاز به کارهای جدید بسیار ضروری است.
وی بیان کرد: نیاز امروز جامعه این است که آنها که دست به قلم می برند با نیازسنجی از جامعه اقدام به نویسندگی و پژوهش کنند.
حسینی بوشهری ادامه داد: درعرصه های پژوهشی نباید تنها به موضوع های نظری پرداخته شود بلکه باید موضوع های کاربردی نیز مورد توجه قرار گیرد.
وی با بیان اینکه تاریخ یکهزار سال حوزه های علمیه مملو از تراوش قلم نویسندگان است یادآور شد: پیشرفت سرسام آوری که امروز در زمینه علم و تکنولوژی ایجاد شده است، زمینه های فراوانی برای کارهای تحقیقاتی و تکنولوژی ایجاد کرده است.
نماینده مردم بوشهر درمجلس خبرگان رهبری ادامه داد: آیت الله سید عبدالله بلادی بوشهری با به جا گذاشتن 80 اثر و نوشته قابل نشر در زمینه های مختلف آن هم در شرایط سخت حمله انگلیس به استان های فارس و بوشهر نمونه ای بارز از پژوهشگری های ارزشمند در عالم تشیع است.
وی گفت: نیاز است با برگزاری و تدوام جشنواره هایی مانند جشنواره علمی پژوهشی آیت الله سید عبدالله بلادی بوشهری معرفی هر چه بیشتر علمای برجسته حوزه های پژوهشی کشور و بویژه استان بوشهر مورد توجه قرار گیرد.
حسینی بوشهری با بیان اینکه این جشنواره باید اثرهای پژوهشگران را رصد کند افزود: به منظور تقویت حوزه های پژوهشی نیاز است که پژوهشگران از طریق مادی و معنوی حمایت شوند.
در این آیین از 17 ارسال کننده اثرهای کتاب، مقاله و پایان نامه به دبیرخانه جشنواره تجلیل و چهار نفر نیز شایسته تجلیل معرفی شدند. ک/2
7212/6043

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
آغاز ثبت نام حوزه های علمیه سراسر کشور