سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



شریعتمداری: اگر فتنه به پیروزی رسیده بود آمریکا نیازی به راه‌اندازی داعش نداشت


شریعتمداری: اگر فتنه به پیروزی رسیده بود آمریکا نیازی به راه‌اندازی داعش نداشت

نسیم/ مدیرمسئول کیهان در دانشگاه تهران گفت: داعش دنبال چیست که سران فتنه نبودند؟/ عوامل فتنه دیگر در همان فرمول قبلی کارآیی ندارند و سوخته‌اند اما ممکن است ار آنها در فرمول های دیگر استفاده کنند.

حسین شریعتمداری مدیرمسئول روزنامه کیهان طی سخنانی در همایشی در دانشکده حقوق دانشگاه تهران، با یادآوری ماجراهای فتنه سال 88 اظهار داشت: اگر این فتنه به پیروزی رسیده بود امریکا نیازی به راه‌اندازی داعش نداشت. داعش دنبال چیست که سران فتنه نبودند؟

وی با بیان اینکه فتنه 88 تحت مدیریت مثلث بیرونی امریکا، انگلیس و اسراییل بود، گفت: کسانی که این حرف را رد می کنند، باید دلیل بیاوردند.

مدیرمسئول روزنامه کیهان افزود: مسئول شورای روابط خارجی امریکا بعد از حماسه 9 دی گفت دوستان ما خیلی زود به نقطه پایان رسیدند و گفت مطرح کردن دو شعار یکی علیه ولایت فقیه و یکی اصل نطام زود بود و با عجله مطرح شد.

شریعتمداری افزود: همان زمان، عبدالمالک ریگی در دو مصاحبه با VOA گفت من حاضرم اسرای نیروی انتظامی را در قبال زندانیان جنبش سبز آزاد کنم.

وی با تاکید بر اینکه دشمن هیچگاه از دشمنی خود دست نکشیده است، تصریح کرد: گاهی آنها کاری را انجام می‌دهند و به نتبجه نمی‌رسند و باز همان را دنبال می‌کنند زیرا حس می‌کنند در مسیر اشتباه حرکت کرده‌اند ولی گاهی می‌بینند که در یک مسیر به بن بست رسیده‌اند. در فتنه 88 دشمن ناکارامد ماند.

مدیرمسئول روزنامه کیهان خاطرنشان کرد: عوامل فتنه دیگر در همان فرمول قبلی کارآیی ندارند و سوخته‌اند اما ممکن است ار آنها در فرمول های دیگر استفاده کنند.

شریعتمداری در بخش دیگری از سخنان خود به رکود اقتصادی حاکم بر کشور پرداخت و خطاب به دولتمردان گفت: شما گفتید آمدید اقتصاد را سر و سامان دهید ولی با خودتان رکود و تورم آوردید.

وی ادامه داد: خودتان گفتید فقط 30درصد مشکلات اقتصادی ناشی از تحریم است و بقیه به نحوه مدیریت برمی‌گردد؛ حالا این گوی و این میدان.

شریعتمداری همچنین به قانون محدودیت سفر به ایران از سوی آمریکا و متعاقب آن نامه وزیر خارجه این کشور پرداخت و افزود: جان کری نامه نوشته و می‌گوید ما قانون علیه ایران را اجرا نمی‌کنیم. قانونی که امضا کرده‌اند را نادیده بگیریم و به قول او که بارها تغییر کرده اعتماد کنیم؟

وی با اشاره به ثبت نام کاندیداها برای شرکت در انتخابات پیش رو گفت: برخی آقایان برای ثبت نام به گونه‌ای سروصدا می‌کنند که انگار بزرگترین حادثه قرن 21 رخ داده است.
در حال تکمیل ...

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
صفایی فراهانی: دولت برای پیروزی نیازی به تقلب نداشت