سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



لغو آخرین بازی منچستر یونایتد در لیگ برتر به دلیل وجود بسته مشکوک در اولدترافورد


لغو آخرین بازی منچستر یونایتد در لیگ برتر به دلیل وجود بسته مشکوک در اولدترافوردتسنیم/ آخرین بازی منچستر یونایتد در لیگ برتر به دلیل وجود بسته مشکوک در اولدترافورد لغو و ورزشگاه خانگی شیاطین سرخ به دلایل امنیتی از تماشاگر تخلیه شد.

شبکه خبری اسکای نیوز عربی دقایقی پیش گزارش داد که در آستانه بازی تیم های فوتبال منچستر یونایتد و بورنموث در هفته سی و هشتم و آخر لیگ برتر فوتبال انگلیس، نیروهای پلیس این کشور یک بسته مشکوک را در قسمت شمال غربی ورزشگاه اولدترافورد شهر منچستر پیدا کرده و به دنبال آن نیز، ابتدا ورزشگاه را تخلیه نموده و سپس بازی را لغو کردند.
در ماه‌های اخیر حادثه‌های تروریستی در چند کشور اروپایی از جمله فرانسه و بلژیک روی داده که در یکی از آنها در پاریس و در حاشیه دیدار دوستانه فرانسه و آلمان 130 نفر کشته شدند.




منبع: تسنیم


ویدیو مرتبط :
خلاصه بازی لیورپول 1-3 منچستر یونایتد(لیگ برتر انگلیس)