سلامت


2 دقیقه پیش

لیپوماتیک

لیپوماتیک به عنوان یک روش مناسب برای لاغری موضعی شکم، پهلو، ران و اطراف ران ، ناحیه پشت، غبغب و بازو شناخته می شود ، لیپوماتیک در واقع یک دستگاه قدرتمند و هوشمند است که ...
2 دقیقه پیش

با شجاعت پایان همکاری منفعلانه نظام پزشکی با وزارت بهداشت را اعلام کنید

سلامت نیوز:رییس نظام پزشکی‌ مازندران با ارسال نامه ای به علیرضا زالی رئیس کل نظام پزشکی طرح تحول سلامت را همانند طرح مسکن مهر و پرداخت یارانه عمومی دانست و با تاکید بر ...



بوی کباب و فواید موجود در آن


grilling_tips

 آیا تا بحال بوی کباب برایتان لذتبخش نبوده است و شما را به خوردن غذا ترغیب نکرده است سعی کنید بوی آن را هنگام طبخ استشمام کنید چون مقوی قلب و قوای بدنی است!

رئیس مرکز تحقیقات کار آزمایی بالینی طب سنتی دانشگاه شاهد گفت: بوی کباب بسیار مقوی قوای بدن است، بنابراین بهتر است افراد هفته ای یک بار چند تکه گوشت راسته را کباب کنند و ابتدا بوی آن را به مشام بکشند, سپس آن را مصرف کنند.

محسن ناصری درباره وزن ایده‌ال اظهار داشت: متاسفانه امروزه وزن متناسب از دیدگاه زنان مانکن‌های آمریکایی هستند.به گفته وی وزن ایده‌ال وزنی است که صحت و سلامتی در آن به حداکثر است. ما یک سرو داریم یک چنار؛ پس هیکل و تناسب بدن افراد با هم متفاوت است, انسان‌ها از یکدیگر مجزا هستند.

رئیس مرکز تحقیقات کارآزمایی بالینی طب سنتی دانشگاه شاهد افزود: بسیاری از زنان خود را با دیگران مقایسه می‌کنند و گرفتار افراد شیاد برای لاغر شدن و رسیدن به وزن ایده‌ال از نگاه خودشان می‌افتند.

ناصری ادامه داد: یکی از عوامل بیمار شدن و اضافه وزن؛ پُرشدن رگ‌های خونی از مواد زائد یعنی به هم خوردن رابطه ظرف و مظروف که کاهش غذا یا کاهش کمیت یا کاهش کیفیت است، بنابراین راه رفع آن؛ امتلاء بدن از مواد زائد است.

وی اضافه کرد: برخی از افراد باید غذای با کیفیت مصرف کنند مانند افرادی که معده‌های ضعیفی دارند, این افراد باید غذای با کیفیت و با حجم کم مصرف کنند چرا که معده توانایی هضم غذاهای سنگین را ندارد.

رئیس مرکز تحقیقات کارآزمایی بالینی طب سنتی دانشگاه شاهد عنوان کرد: مصرف غذاهای سبک مانند آب گوشت‌ تهیه شده از مرغ خانگی یا گوشت گوسفند و تلیت کردن بسیار به تقویت بدن کمک می‌کند و می‌توان کمی زعفران و چند عدد بادام نیز به آن اضافه کرد.

ناصری یادآور شد: بوی کباب بسیار مقوی قوای بدن است و بهتر است افراد هفته ای یک بار چند تکه گوشت راسته را کباب کنند و ابتدا بوی آن را به مشام بکشند, سپس آن را مصرف کنند زیرا بوی کباب قلب را تقویت می‌کند البته باید کباب از راسته گوسفند باشد.

تسنیم


ویدیو مرتبط :
بوی کباب ...