سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



تعرض وحشیانه عناصر داعش به دختر 8 ساله


تعرض وحشیانه عناصر داعش به دختر 8 سالهباشگاه خبرنگاران/ عناصر گروه تروریستی داعش یک دختر 8 ساله را مقابل دیدگان زندانیان دیگر، مورد آزار و اذیت جنسی قرار دادند.

به گزارش دیلی میل، عناصر گروه تروریستی داعش یک دختر 8 ساله را مقابل دیدگان چندین زندانی دیگر، مورد آزار و اذیت جنسی قرار دادند. دیگر اُسرا چاره ای نداشتند جز اینکه صدای جیغ این کودک را بشنوند.

گروه تروریستی داعش دو سال پیش این دختر کوچک را به همراه دهها زن دیگر ربوده و آنها را در شهر موصل عراق زندانی کرده بود. این اطلاعات هولناک در گزارش بنیاد ضد تروریسم "کوییلیام" مستقر در لندن منتشر شد. در این گزارش آمده است: دو زنی که از دست گروه تروریستی داعش گریخته بودند گفتند داعش آنها را از شهر موصل به یک مدرسه در تل‌عفر منتقل کرده بود. داخل این مدرسه حدود 100 کودک دیده می شد.

یکی از این زنان گفت: افراد جوانتر را از مدرسه خارج می کردند و پس از چند ساعت این افراد با وضع فجیعی بازمی گشتند.

یکی از بردگان جنسی گروه تروریستی داعش از رفتارهای بی رحمانه این عناصر با اسرا پرده برداشت. وی گفت: داعش یک نوجوان 13 ساله را به شدت مورد آزار و اذیت قرار داد به گونه ای که صدای فریاد او از اتاق کناری به گوش می رسید.

گروه تروریستی داعش تاکنون تعداد زیادی از زنان ایزدی را ربوده و آنها را مورد آزار و اذیت جنسی قرار داده است. دهها نفر از این زنان که از شمال عراق ربوده شده اند، به عنوان برده جنسی به افغانستان، پاکستان، لیبی و چچن منتقل شده اند.



با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: باشگاه خبرنگاران


ویدیو مرتبط :
رفتار وحشیانه داعش با عناصر سیگاری خود