سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



قابلیت جدید Keep در اپلیکیشن لاین امکان ذخیره یک گیگابایت محتوا را برای شما فراهم می کند


قابلیت جدید Keep در اپلیکیشن لاین امکان ذخیره یک گیگابایت محتوا را برای شما فراهم می کند

پیام رسان محبوب لاین طی یک بروزرسانی، به قابلیتی تحت عنوان Keep مجهز شده که می تواند یک گیگابایت محتوا، شامل پیام های متنی و صوتی رد و بدل شده در این اپلیکیشن ارتباطی را در خود ذخیره کند.

با استفاده از کیپ، می توانید مکالمات خود با دوستانتان را ذخیره کرده تا هر زمان که بخواهید به آنها مراجعه کنید تا فرصتی برای تجدید خاطرات داشته باشید. البته تنها هدف لاین از ارائه این قابلیت ذخیره محتوا نبوده، بلکه صرفه جویی در زمان را هم مد نظر داشته است.

هر محتوایی که در کیپ ذخیره کنید، به سرعت از منوی اختصاصی اش قابل دسترسی خواهد بود تا دیگر نیازی به بالا و پایین کردن مکالمات و مراجعه به آیتم جستجو نداشته باشید.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. 

لاین تأکید کرده که کلیه محتوای ذخیره شده با قابلیت کیپ به صورت خصوصی بوده و از چشم دیگر افراد حاضر در مکالمات پنهان خواهند ماند. کیپ همچنین به غیر از ذخیره تصاویر از محیط لاین، یک آپلودر عکس برای بارگذاری تصاویر از حافظه موبایل هم هست.

خوشبختانه تمام محتوای ذخیره شده در کیپ، در فضای ابری لاین همگام سازی می شوند تا از طریق تمام دستگاه ها بتوانید با ورود به حساب کاربری شخصی خود به آنها دسترسی داشته باشید.

البته کیپ محدودیت هایی هم دارد. اگر حجم فایل های ذخیره شده شما بیش از 50 مگابایت باشد، کیپ تنها سی روز آنها را برایتان نگهداری خواهد کرد. هر چند برای محتوایی کمتر از این مقدار مشکلی وجود ندارد و در مجموع می توانید یک گیگابایت فایل را در این قسمت ذخیره کنید.

قابلیت یادشده به تازگی به نسخه های iOS و اندروید اپلیکیشن لاین اضافه گردیده که می توانید آنها را هم اکنون از گوگل پلی و اپ استور دانلود کنید.

منبع: Android Headlines

برچسب‌ها:iosLineاپلیکیشن لایناندرویدلاین

اشتراک‌گذاری:


ویدیو مرتبط :
امکان سفر با زیر دریایی هم فراهم شد!