علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



درگذشت اولادی شوک بزرگی بود/ پرسپولیس نباید امتیاز از دست بدهد


حمید استیلی در گفتگو با خبرنگار مهر، در رابطه با درگذشت ناگهانی مهرداد اولادی گفت: درگذشت اولادی شوک بزرگی بود که به جامعه ورزش وارد شد و امیدوارم خدا به خانواده مهرداد صبر بدهد.

وی افزود: من هنگامی که این خبر را شنیدم، ابتدا فکر کردم که این موضوع مانند برخی‌ دروغ‌هایی است که در فضای مجازی منتشر می‌شود. اما هنگامی که از بازیکنان ملوان پیگیر این مساله شدم، گفتند که مهرداد بعد از بازی با فولاد، دیگر به انزلی بازنگشته بود و برای مداوای پایش در تهران حضور دارد. متاسفانه بعد از چند دقیقه هم به من خبر رسید که درگذشت مهرداد صحت دارد.

سرمربی پیشین تیم‌های ملوان و پرسپولیس تصریح کرد: اولادی هم در پرسپولیس و هم در ملوان شاگرد من بود. اما مسائلی پیش آمد که من از ملوان جدا شدم. جوان با استعدادی بود و من هنگامی که در پرسپولیس بودم، همیشه در پایان تمرین با او و شیث رضایی به تمرینات اختصاصی مشغول می‌شدیم. اولادی واقعا بازیکن خوب و مستعدی بود. اما متاسفانه از بین ما رفت. در آخرین تمرین ملوان هم که من حضور داشتم، مهرداد به من گفت این بود که قسمت نمی‌شود برای شما بازی کنم.

استیلی تصریح کرد: واقعا این اتفاق ها باید تلنگری باشد که بیشتر قدر یکدیگر را بدانیم.

وی در پایان در رابطه با شرایط تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیسی‌ها هم با پیروزی در دربی صدر جدول را به دست آوردند و با توجه به اختلاف امتیازات با تیم‌های بعدی نباید دیگر امتیازی را از دست بدهند. زیرا تمام مسابقات باقی مانده حکم فینال را دارد.


ویدیو مرتبط :
رعایت کوچکترین مسائل هم شاید ثمره های بزرگی بدهد