سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



60 فریم بر ثانیه حداقل نرخ بروزرسانی تصویر در پلی استیشن VR خواهد بود


60 فریم بر ثانیه حداقل نرخ بروزرسانی تصویر در پلی استیشن VR خواهد بود

وقتی در مورد واقعیت مجازی بحث به میان می آید، فریم ریت یا نرخ بروزرسانی تصویر در هر ثانیه بسیار اهمیت می یابد و سونی کاملا نسبت به این مسئله واقف است.

دیجیاتو/ وقتی در مورد واقعیت مجازی بحث به میان می آید، فریم ریت یا نرخ بروزرسانی تصویر در هر ثانیه بسیار اهمیت می یابد و سونی کاملا نسبت به این مسئله واقف است.

ورنون هارمون از اعضای تیم پلی استیشن در مراسم Montreal International Game Summit 2015 تمرکز خاصی روی تعداد فریم ها داشت. در طی سخنرانی 50 دقیقه ای هارمون، او چندین دقیقه را به میزان فریم مطلوب برای بازیکنان اختصاص داد.

اگرچه ما در برابر تلویزیون و مانیتور می نشینیم و با 30 فریم بر ثانیه تصویری استاندارد را دریافت می کنیم اما هنگامی که نمایشگر بخواهد به چند سانتی متری صورت ما نزدیک شود، این رقم باید حداقل دو برابر شود.

در حقیقت، 60 فریم بر ثانیه حداقل میزان نرخ بروزرسانی پلی استیشن وی آر خواهد بود و کمتر از آن، احساسی ناخوشایند ایجاد می کند. حتی کاهش مقطعی این رقم و ایجاد اختلال در این روند ثابت، ممکن است بازیکن را شدیدا آزار دهد.

بنابراین رسیدن به 90 فریم اولویت اصلی هر بازی سازی خواهد بود. در اصل، سونی سخت در تلاش است تا با همکاری توسعه دهندگان بازی، چنین مسئله ای را امکان پذیر کند. شاید برای تحقق این هدف لازم باشد اندکی از زرق و برق بازی ها کاسته شود.


ویدیو مرتبط :
‫60 ثانیه: از فروش بیش از 60 میلیون پلی‌استیشن 4 تا معرفی نیسان ایکس تریل جدید‬‎