سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



رونمایی از 6 اثر تازه نشر شاهد و معرفی برندگان مسابقه کتابخوانی مکتب شهدا


رونمایی از 6 اثر تازه نشر شاهد و معرفی برندگان مسابقه کتابخوانی مکتب شهداایسنا/ دومین برنامه ویژه نشر شاهد در تقویم فعالیت‌های نمایشگاه کتاب تهران در روز هشتم، به رونمایی از 6 عنوان کتاب تازه و معرفی و تقدیر از برندگان نهایی مسابقه کتابخوانی «مکتب شهدا»اختصاص یافته است.
محبوب شهبازی مدیرکل اسناد و انتشارات بنیاد شهید و امور ایثارگران با اعلام این خبر گفت: کتاب‌های فرهنگ اعلام شهدای استان «سیستان و بلوچستان»، «چهارمحال وبختیاری» و «کرمانشاه»،«رساله مصور جانبازان»،«شهید بن شهید» و «جنگ من زندگی من» از تازه‌های نشر شاهد، عصر روز چهارشنبه بیست و دوم اردیبهشت ماه از ساعت 15 در سالن یاس شهر آفتاب با حضور جمعی از نویسندگان، پژوهشگران و اصحاب رسانه رونمایی می‌شوند.
به گفته وی،همچنین در برنامه‌های روز هشتم نمایشگاه کتاب، برندگان نهایی نخستین مسابقه سراسری کتاب‌خوانی نشر شاهد معرفی و اهداء جوایز برترین‌های این جشنواره فرهنگی انجام می شود.

وی ضمن تقدیر از شرکت‌کنندگان در اولین دوره مسابقه کتابخوانی «مکتب شهدا»گفت: اولین دوره مسابقه کتابخوانی نشر شاهد همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی برگزار شد و مورد استقبال علاقه‌مندان قرار گرفت و در این مسابقه بیش از 10 هزار نفر به سایت خانه کتاب رجوع و از کتابهای مزبور دیدن کرده‌اند. همچنین حدود 1500 شرکت کننده از سراسر کشور در این مسابقه شرکت کردند و با خرید و یا دریافت نسخه دیجیتال کتاب‌ها و مطالعه آنها حضوری شایسته یافتند.





منبع: ایسنا


ویدیو مرتبط :
رونمایی اثر جدید حامد زمانی بهارم تقدیم به مادر شهدا