زاهدان از فردا میزبان جشنواره‌ی فیلم فجر


مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گفت: چهارمین دوره جشنواره فیلم فجر از 19 تا 22 بهمن ماه به مناسبت ایام الله دهه فجر در زاهدان آغاز می‌شود.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)- منطقه سیستان و بلوچستان، حسین مسگرانی در نشست برگزاری چهارمین جشنواره فیلم فجر اظهار کرد: جشنواره فیلم فجر با همکاری استانداری استان ، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و دانشگاه سیستان و بلوچستان در تالار فردوسی دانشگاه سیستان و بلوچستان برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: به دلیل محدودیت سالن نمایش درخواست اکران 6 فیلم سینمایی از طرف اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان داده شده و تفاهم‌نامه‌ای با اتحادیه تهیه‌کنندگان سینمای ایران مبنی بر اکران فیلم امضا شده است.

وی با بیان اینکه این فیلم‌ها در سه سانس 16،18 و 20 اکران می شود افزود: در روز افتتاح جشنواره فیلم فجر در استان اولین اکران فیلم در ساعت 18 می‌باشد.

مسگرانی هدف از اکران فیلم در زاهدان را بهره مندی مردم از فیلم‌ها و ایجاد فضای مثبت در زمینه فیلم سازی در استان دانست و خاطرنشان کرد: امیدوارم جشنواره فیلم فجر تاثیر مثبتی در فضای فیلم استان داشته باشد و امکانی برای فیلم سازی در استان فراهم کرده و هنرمندان بتوانند از ظرفیت بکر این استان برای فیلم سازی بهره ببرند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گفت :جشنواره فیلم فجر بهانه‌ای است برای رونق سینما در استان و تلنگری به فضای سینمایی استان می‌باشد.

وی همچنین در خصوص هزینه بلیط فیلم فجر بیان کرد: هزینه بلیط برای جشنواره فیلم فجر در استان 5 هزار تومان است که برای دانشجویان، کارمندان دولت و ایثارگران 20 درصد تخفیف در نظر گرفته شده است.

مسگرانی از وجود سانس‌های ویژه برای اصحاب رسانه و هنرمندان برای نقد و بررسی فیلم خبر داد و تصریح کرد:همزمان با افتتاح جشنواره فیلم فجر در زاهدان جشن بزرگ انقلاب نیز برگزار می‌شود.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
افتتاحیه جشنواره فیلم فجر 4 ماه بعد از دهه فجر