سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



بدون موضوع خراسان/ تجربه متفاوت در یک مرکز مخابرات


  X  

بدون موضوع خراسان/ تجربه متفاوت در یک مرکز مخابرات

خراسان/ ارباب رجوع ها تمام صندلی های سالن را پر کرده بودند. گاهی سکوت سالن با اعلام شماره نوبت شکسته می شد. هنوز 19 نفر به نوبتم باقی مانده بود تا شکایت سیم کارت بی رحم خود را به اهالی مخابرات بنمایم. 2 ماه است بدجوری جیبم را تیغ می زند .
عدد قابل پرداخت به 3 برابر نوبت های قبلی رسیده است! درحالی که مکالماتم زیاد با دوره های گذشته متفاوت نیست گویا همدردهای من فراوانند و خیلی غیرطبیعی هم تلقی نمی شود .
مادری می گوید: از طرح «هدف را بزن» استفاده کردم و درحالی که گفتند مکالماتت رایگان است حالا 200هزار تومان قبض برایم آمده است. عقربه ساعت خود را به یازده و ربع می رساند و صدای تلاوت قرآن اهالی را به نماز ظهر می خواند اما حالت معمولی همچنان حاکم است و با اذان هم روند پاسخگویی به ارباب رجوع همچنان ادامه دارد، مومنی به نماز دعوتم کرد و گفت نوبت شما محفوظ است در کنارش قد قامت الصلوة گویان قرار گرفتم.
آن روز به طور استثنایی امام جماعت چند دقیقه دیرتر رسید و بدین جهت افرادی مانند من هم دیگر دیر نرسیدند. آنچه برایم جالب بود این که افرادی این چنین به فکر برگزاری نماز جماعت در اول وقت هستند و بعضی نیز انگار نه انگار که قد قامت الصلوة هم می گویند.البته نباید از حق گذشت گرچه ظرفیت سالن نمازخانه هنوز پر نشده بود ولی شکوه و استقبال اهالی مرکز مخابرات مقابل هتل همای 2 خوب بود. باشد که طعم نماز اول وقت آنچنان شیرین شود که لذت قد قامت الصلوة بر همه امور فائق آید.


ویدیو مرتبط :
تست سرویس 2 مگ اینترنت مخابرات خراسان رضوی