فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



برگزاری جشنواره «چهل‌چراغ» به تعویق افتاد


به گزارش خبرگزاری فارس، حسین یاری سخنگوی  این جشنواره گفت: به دلیل استقبال کم نظیر و درخواست‌های مکرر هنرمندان برای حضور در جشنواره، جمع بندی و ارزیابی آثار مستلزم زمان و دقت کافی است.

سخنگوی جشنواره با یادآوری این‌که  نخستین جشنواره مردمی فیلم و عکس «چهل‌چراغ» با موضوع امام حسین (ع) قرار بود 20 تا23 اردیبهشت سال 1395 برگزار شود، افزود: زمان برگزاری جشنواره  با مشورت صاحب نظران و با توجه به موضوعیت جشنواره که از حساسیت ویژه ای برخوردار است،  به22 تا 29 شهریور مصادف با عید سعیدقربان تا عید سعید غدیر موکول شد تا بهتر بتوان به این مساله مهم پرداخت.

بخش های جشنواره فیلم و عکس «چهل چراغ» عبارت است از: فیلم داستانی، فیلم مستند، فیلم پویانمایی، فیلمنامه، عکس، پوستر و فیلم موبایلی که جمع کل آثار ارسالی به دبیرخانه جشنواره  2200 اثر است.

نخستین جشنواره مردمی فیلم و عکس «چهل چراغ» با موضوع امام حسین (ع) و با هدف معرفی و بازتاب عشق به اباعبدالله الحسین(ع) در عرصه های ملی و بین المللی، جریان سازی برای تولید و حمایت از آثار در حوزه محتوایی سیره‌ی زندگی معصومین (علیهم السلام) در عرصه های فرهنگی، هنری و رسانه‌ای و تاثیر بر فضای فرهنگ و هنر با اعزام کاروان بین المللی اربعین در تهران برگزار خواهد شد.

سفر به کربلای‌معلی به همراه 1515 عدد سکه طلا در بخش های مختلف سهم برگزیدگان جشنواره «چهل‌چراغ» خواهد بود.

انتهای پیام/ج


ویدیو مرتبط :
خرید تضمینی شیر دوباره به تعویق افتاد