رونمایی بخشهایی از فیلم «سینما نیمکت» رحمانیان


رونمایی بخشهایی از فیلم «سینما نیمکت» رحمانیان تسنیم/ «سینما نیکمت» اولین فیلم بلند سینمایی محمدرحمانیان است که تورج منصوری تهیه کنندگی آن را برعهده دارد.
«سینما نیکمت» اولین اثر سینمایی محمد رحمانیان است که در بخش هنر و تجربه جشنواره فیلم فجر رونمایی می‌شود.
علی عمرانی، مهتاب نصیر پور، اشکان خطیبی هومن برق نورد و از بازیگران این فیلم سینمایی هستند.
در خلاصه داستان این فیلم آمده است: داستان «سینما نیمکت» در دهه 60 روایت می شود و در ستایش سینماست. این فیلم داستان مردی است که عاشق فیلم و سینماست و درگیر اتفاقاتی در زندگی اش می شود. «سینما نیمکت» داستان یک گروه دوره گرد نمایشى است که در سال هاى 68-71 (دوران ممنوعیت ویدیو) فیلم هاى تاریخ سینما را در روستاهاى دورافتاده و قهوه خانه ها براى مردم اجرا مى‌کنند.
محمد رحمانیان متولد41 از تهران است. وی نمایش‌نامه‌نویس، کارگردان تئاتر و مدرس تئاتر است. رحمانیان طی سی سال فعالیت در عرصه تئاتر، نمایش‌های مختلفی را به روی صحنه برده‌است. از جمله آثار او می‌توان به نمایش‌های مصاحبه، پل، فنز و مانیفست چو اشاره کرد. رحمانیان پیش از این فیلمنامه فیلم های«کتاب قانون» و «چون ابر در بهاران» را نوشته است. وی همچنین بازنویسی فیلمنامه های«از رئیس جمهور پاداش نگیرید» و «عیالوار» را برعهده داشته است.
سایر عوامل فیلم عبارتند از: کارگردان، نویسنده و تدوینگر: محمد رحمانیان، مدیر فیلمبرداری: تورج منصوری، مدیر هنری: محسن شاه ابراهیمی، بازیگران: رضا ناجی، حسین عرفانی، اصغر پیران، رامین پورایمان، صدابردار: پرویز آبنار، طراح لباس: آنا ثانی، موسیقی: فردین خلعتبری، جلوه ویژه رایانه ای: امیررضا معتمدی، مدیر تولید: محمدرضا منصوری.
لینک دانلود ویدئو


منبع: تسنیم


ویدیو مرتبط :
‫نقد جشنواره ای فیلم سینما نیمکت در برنامه هفت‬‎