وقتی حیوانات عکس خانوادگی می گیرند+ تصاویر


دراین گزارش عکس هایی از ابراز محبت حیوانات را به یکدیگر مشاهده می کنید.

به گزارش خبرنگاراخبارداغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛هرچند این روزها اخباری که از گوشه و کنار می‌شنویم، حیرت و تأسف ما را در مورد روابط بشر در دنیای امروز بر می‌انگیزد، اما هنوز هم دیدن تصاویری از این دست، لبخند را به لب‌های‌مان باز می‌گرداند. اینجا دنیای جانوران است؛ جایی که گاهی حتی شکارچی هم در کنار طعمه‌ی خود، رام و سربزیر زندگی می‌کند.

 آن چه بیش از هر چیز دیگری در تصاویر این مطلب نمود یافته، دوستی و شکل‌گیری روابط عاطفی بعضاً غیر متعارف، بین گونه‌های مختلف جانوری است که اصولاً به سختی امکان بروز می‌یابد. این پیوند عاطفی، شاید در نگاه اول حیرت‌انگیز و عجیب به نظر برسد، اما پیام صلح و دوستی را در بطن خود نهفته دارد. پیامی که حتی برای ما انسان‌ها نیز بارقه‌ای از امید به آینده را نوید می‌دهد.

وقتی جانوران چه در هنگام  نیاز و چه از سر تقدیر، این گونه در کنار هم به آرامش رسیده  و همزیستی مسالمت‌آمیز دارند، چرا انسان‌ها دست دوستی به هم نداده و صلح و آرامش را جایگزین جنگ و خشونت نکنند؟ اگر آنها علیرغم تفاوت‌های ظاهری، رفتاری و نژادی خود، این گونه یکدیگر را دوست دارند، چرا ما از آنها درس نگرفته و عشق و محبت بیشتری را نثار یکدیگر نکنیم؟

تصاویری از ابراز محبت حیوانات به یکدیگر درفضای مجازی دست به دست شده که برای شما کاربران عزیز به نمایش می گذاریم.

عکس خانوادگی وابراز محبت دردنیای حیواناتعکس خانوادگی وابراز محبت دردنیای حیواناتعکس خانوادگی وابراز محبت دردنیای حیواناتعکس خانوادگی وابراز محبت دردنیای حیواناتعکس خانوادگی وابراز محبت دردنیای حیواناتعکس خانوادگی وابراز محبت دردنیای حیواناتعکس خانوادگی وابراز محبت دردنیای حیواناتعکس خانوادگی وابراز محبت دردنیای حیواناتعکس خانوادگی وابراز محبت دردنیای حیواناتعکس خانوادگی وابراز محبت دردنیای حیواناتعکس خانوادگی وابراز محبت دردنیای حیواناتعکس خانوادگی وابراز محبت دردنیای حیواناتعکس خانوادگی وابراز محبت دردنیای حیواناتعکس خانوادگی وابراز محبت دردنیای حیواناتعکس خانوادگی وابراز محبت دردنیای حیوانات

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
عکس خانوادگی حیوانات سعودی:))