سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



سخت‌افزار و ویژگی‌های عالی در کنار قیمتی مناسب در شیاومی Mi 4s


سخت‌افزار و ویژگی‌های عالی در کنار قیمتی مناسب در شیاومی Mi 4sشهر سخت افزار/ کمپانی شیاومی امروز در کنار گوشی Mi 5 پرچمدار جدید خود، اسمارت فون جدید دیگری را هم با نام Mi 4s معرفی کرد. با توجه به اطلاعات منتشر شده از سوی این کمپانی، Mi 4s نسخه به روز شده ای از گوشی Mi 4 است که در کنار بهره‌ مندی از ویژگی های عالی از قیمت بسیار مناسب 260 دلاری نیز برخوردار است. در ادامه با معرفی مختصری از این گوشی همراه باشید.

به این ترتیب گوشی Mi 4s، از یک صفحه نمایش 5 اینچی، بدنه تمام فلزی و سنسور تشخیص اثر انگشت که در پشت آن قرار گرفته است بهره می برد. این صفحه نمایش 5 اینچی همراه با وضوح 1920 در 1080 پیکسلی برای کاربران خود در هر اینچ چیزی در حدود 441 پیکسل را فراهم آورده است که از این لحاظ Mi 4s بسیار عالی به نظر می رسد. پردازنده شش هسته ای اسنپدراگون 808 همراه با هسته گرافیکی Adreno 418، سه گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی در کنار یک شیار حافظه microSD از دیگر ویژگی های عالی این اسمارت فون است.

اما در کنار این ویژگی های عالی، شیاومی دو دوربین 13 و 5 مگاپیکسلی، قابلیت تشخیص چهره و فوکوس خودکار، فلش LED دوگانه، باتری با ظرفیت عالی 3260 میلی آمپر ساعتی، پورت USB Type-C، سیستم عامل اندروید 6.0 مارشمالو، پشتیبانی از دو سیم کارت و همچنین امکان ارتباط 4G را هم فراهم آورده است.

هنوز زمان عرضه دقیقی برای این اسمارت فون اعلام نشده است اما با توجه به اطلاعات منتشر شده، Mi 4s ابتدا قرار است راهی کشور چین شود.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید

منبع: شهر سخت افزار


ویدیو مرتبط :
اسمارتفون ASUS Zenfone2 Deluxe دارای زیبایی، سخت افزار عالی و قیمت مناسب