سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



سفیر ایران در لبنان: وحدت‌ لبنانی‌ها بهترین سلاح برای مقابله با دشمن صهیونیستی است


به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «محمد فتحعلی» سفیر ایران در لبنان در جشنی که جنبش «امل» به مناسبت سی و هفتمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران در پنجشنبه (دیروز) برگزار کرده بود، اعلام کرد وحدت ملی لبنانی‌ها بهترین وسیله برای مقابله با دشمن صهیونیستی و تمام توطئه‌گران علیه لبنان است.

بر اساس گزارش «النشره»، فتحعلی گفت: ملت ایران با توکل به خدا و توانایی‌های ذاتی اش موفق شد علیرغم تحریم‌ها و تمامی توطئه‌ها، به دستاورهای بزرگی در زمینه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و علمی از جمله انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای و پرتاب ماهواره به فضا برسد.

وی تاکید کرد ایران با رهبری «سیدعلی خامنه‌ای» و ریاست‌جمهوری «حسن روحانی» در کنار مقاومت، دولت و ملت لبنان خواهد ایستاد.

انتهای پیام/

http://fna.ir/3AML1A


ویدیو مرتبط :
سلاح فـــــــوق سری ایران برای مقابله با دشمن