فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



«قصه‌های محبوب بچه‌های ژاپنی» برای بچه‌های ایرانی


به گزارش خبرگزاری تسنیم، مؤسسه انتشارات قدیانی، کتاب «قصه‌های محبوب بچه‌های ژاپنی» نوشته «فلورنس ساکاری» و ترجمه‌ مازیار موسوی در کنار تصویرسازی‌های «سوکی کوروساکی» در نوبت اول چاپ روانه بازار کتاب کرد.

قصه و داستان از دنیای شگفت‌انگیز کودکان که بزرگترها در آن قلم‌فرسایی می‌کنند، دنیایی‌ست که در پرتو آن، مفاهیم ارزشمند و عمیق انسانی و باورهای درست زندگی و اخلاقی را برای نسل آینده سرلوحه‌ی زندگی قرار می‌دهد.

کشور ژاپن با فرهنگی پیچیده‌ و بسیار قدیمی می‌تواند در قالب داستان‌های تمثیلی و ساده مفاهیم شگفتی را به کودکان بیاموزد. اینکه با زبان اشاره و استعاره، با شخصیت‌هایی واقعی و گاهی غیر واقعی می‌توان داستانی کوتاه و قصه‌ای دوست‌داشتنی تعریف کرد، و در آن اخلاق و انسانیت را یادآور شد، از اهیمت زیادی برخوردار است.

پسرِ هلو، کتری سحرآمیز، شادی میمون و شادی گنجشک، گابلین‌های دماغ‌دراز، خرگوشی روی کره ماه، گنجشک زبان بریده، جنگجویان خلال به دست، درخت کاج چسبناک، عنکبوت بافنده، فینگیلی، گورکن و بادبزن سحرآمیز، آقای کاه خوش‌شانس، چرا عروس دریایی استخوان ندارد، پیرمردی که باعث شکوفه کردن درختا شد، خرچنگ و میمون، غول و خروس، خرگوشی که از وسط دریا گذشت، مجسمه‌های قدرشناس، میمون دم بریده، نام قصه‌هایی است که به قلم فلورنس ساکاری در این مجموعه آمده است.

در بخشی از کتاب آمده: «...سرانجام موموتارو به خانه برگشت. پدر و مادرش از دیدن او بسیار خوشحال شدند. آنها دیگر با داشتن باقی مانده‌ی طلا و جواهراتی که موموتارو با خود آورده بود، حسابی ثروتمند شده بودند و همه با هم در خوشی و سعادت به سربردند... به محض آنکه رد سبد را باز کرد، انواع و اقسام چیزهای وحشتناک از داخل آن بیرون پریدند؛ از جمله سر یک دیو که صداهایی ترسناک از خودش درمی‌آورد ...».

مؤسسه انتشارات قدیانی، کتاب «قصه‌های محبوب بچه‌های ژاپنی» نوشته فلورنس ساکاری و ترجمه‌ مازیار موسوی را، در 132 صفحه مصور رنگی و اولین نوبت چاپ، در تیراژ 2200 نسخه، با قیمت‌ 20000 تومان در اختیار علاقه‌مندان به قصه‌های کودکانه قرار داده‌ است.

علاقه‌مندان برای تهیه این کتاب علاوه بر مراجعه به کتاب‌فروشی‌های معتبر سراسر کشور، می‌توانند برای خرید اینترنتی آن به نشانی الکترونیکی www.ghadyani.org نشر قدیانی مراجعه کنند. تازه‌های نشر قدیانی نیز در این سایت درج شده است.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
بچه ایرانی به بچه المانی فارسی یاد میده..جالبه