ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



زادمهر: قهرمان جام حذفی از نظر ما واقعی نیست!


  X  

تاریخ خبر : شنبه 1394.08.23 - 15:55

زادمهر: قهرمان جام حذفی از نظر ما واقعی نیست!

تسنیم/ عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: هر تیمی قهرمان جام حذفی شود از نظر ما واقعی نخواهد بود.
محمد زادمهر در خصوص اینکه گفته می‌شود چند بازیکن شاخص در لیست برانکو برای نیم‌فصل قرار گرفته‌اند، اظهار داشت: در خصوص لیست برانکو قرار نیست خبری از سوی باشگاه در اختیار رسانه‌ها قرار بگیرد.
وی افزود: هر وقت تیمی لیست خرید خود در نیم‌فصل را اعلام کرد ما هم این کار را انجام می‌دهیم. ضمن اینکه باشگاه در حد توان خود تلاش خواهد کرد بازیکنان مدنظر برانکو را در نیم‌فصل به خدمت بگیرد، اما توقع نداشته باشید هر صحبتی در این زمینه بین سرمربی تیم و مسئولان باشگاه شد، رسانه‌ای شود.
عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در واکنش به این سؤال که آیا در نبودش در ایران اخبار پیرامون باشگاه پرسپولیس را دنبال می‌کرده است؟، یادآور شد: بله به طور کامل در جریان تمامی اخبار بودم که سرآمد این اخبار ادامه کم‌لطفی‌های داوران در حق تیم پرسپولیس بود. متأسفانه داور ما را از کسب یک جام محروم کرد و با این اتفاقی که رخ داد به جرأت می‌گویم جام حذفی قهرمان واقعی خود را گم کرد.
وی در پاسخ به این پرسش که «آیا قهرمان جام حذفی از نظر او قهرمان واقعی این جام خواهد بود؟»، تصریح کرد: بله همین‌طور است. قهرمان واقعی این جام پرسپولیس بود که متأسفانه با یک اشتباه بزرگ داور قربانی شد. مطمئن باشید پرسپولیس در صورت حذف ذوب‌آهن خیلی خوب در مسیر قهرمانی قرار می‌گرفت، اما این اجازه را به تیم شایسته ما ندادند. هر تیمی هم اگر قهرمان جام حذفی شود از نظر ما قهرمان واقعی نیست، از این جهت که پرسپولیس شایسته‌ترین تیم برای کسب این جام بود. البته این اشتباهات داوری شامل مسابقات لیگ هم می‌شود و متأسفانه داوران در چهار مسابقه لیگ هم با اشتباهات بزرگ خود به ما ضربه زدند، در غیر این‌صورت شرایط‌مان امروز در جدول رقابت‌ها خیلی بهتر بود.
زادمهر درباره عملکرد برانکو در پرسپولیس نیز عنوان کرد: عملکرد برانکو مورد تأیید ما و همچنین هواداران است. مردم از فوتبالی که تیم ارائه می‌دهد و عملکرد برانکو رضایت دارند و فقط از داوری‌ها دلخورند. تیم در ادامه لیگ چهار بازی نسبتاً راحت را در تهران پیش‌رو دارد و ان‌شاءالله با کسب چند پیروزی خودش را به جمع مدعیان لیگ خواهد رساند.
عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس با اشاره به انتخاب مدیرعامل برای این باشگاه، یادآور شد: طاهری تمام کارهایی را که بر عهده مدیرعامل است در باشگاه انجام می‌دهد و مشکلی از این بابت وجود ندارد. تا زمانی هم که بحث واگذاری باشگاه پرسپولیس به بخش خصوصی به نتیجه نرسد در مورد انتخاب مدیرعامل نمی‌شود اقدامی کرد.

نظر شما


ویدیو مرتبط :
وولفسبورگ قهرمان جام حذفی آلمان