ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



راموس: باید این شکست را فراموش کنیم


به گزارش خبرگزاری فارس، سرخیو راموس مدافع تیم فوتبال رئال مادرید اسپانیا گفت: خط دفاعی مقصر بود و شاید من از همه مقصرتر. باید این شکست را فراموش کنیم و فقط به ال کلاسیکودربی بیندیشیم. رسیدن به صدر جدول موضوع چندان غیرممکنی نیست. باید بارسلونا را شکست دهیم و دوباره به اوج برگردیم.

راموس درباره مصدومیت خود و احتمال غیبت در ال کلاسیکودربی ادامه داد: مصدومیت شانه مدتی است که با من است. زمانی که گل زدم روی ناحیه مصدومم فرود آمدم و دیگر نتوانستم به بازی ادامه دهم. مهم این است که این مصدومیت بطور کامل بهبود یابد. روز سه شنبه MRI خواهم داد تا ببینم وضعیت  چگونه است. فکر نمی کنم به بازی های ملی برسم اما هدفم آماده شدن برای ال کلاسیکو است.

مدافع تیم فوتبال رئال مادرید افزود: تردیدی ندارم که رئال مادرید به روزهای خوب خود باز خواهد گشت، ما باید در جنگ روانی به پیروزی برسیم و بدانیم که در این شرایط بدترین چیز تن دادن به موجی است که رسانه‌ها به راه می‌اندازند. بهتر است کار خودمان را بکنیم و نگران چیزی نباشیم.

انتهای پیام/ب


ویدیو مرتبط :
روز شکست در جنگ جهانی برای ژاپنی ها فراموش شدنی نیست