سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



یمنی‌ها تانک پیشرفته سعودی را منهدم کردند


پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سایت "یمنی پرس" به نقل از یک منبع نظامی اعلام کرد که واحدهای تخصصی در ارتش و کمیته های مردمی یمن روز گذشته یک تانک پیشرفته "آبرامز" سعودی را در پایگاه المخروق در نجران هدف قرار دادند که با انهدام این تانک سرنشینان آن نیز کشته شدند.

یمنی پرس نوشت:واحدهای موشکی ارتش و کمیته های مردمی یمنهمچنین پایگاه نظامی سعودی الحاجر را بمباران کردند که بر اثر آن تفنگداران سعودی با خودروهای نظامی خود پا به فرار گذاشتند در این حملهواحد موشکی چندین موشک به پایگاه سقام در همین منطقه شلیک کرد.

دهها نفراز مزدوران مسلحدر استان الجوف کشته شدند ارتش و کمیته های مردمی یمن در استان الجوف در شمال شرق یمن نیز صبح روز گذشته مواضع مزدوران مسلحرا در منطقه السعراء در شرق پایگاه اللبنات با موشک هدف قرار دادند. به گزارش منابع یمنی این بمباران موشکی بهکشتهو مجروح شدن دهها تن از مزدوران مسلح و ایجاد ترس و وحشت و فرار آنانمنجر شد.

8 شهید و دهها زخمی در حملات هوایی سعودی ها از سوی دیگر به دنبالحملات شدیدجنگنده های سعودی به منازل مسکونی وشهروندان در چندین استان، تعدادی از مردم یمن شهید و شماری نیزمجروح شدند و خسارات فراوانی نیز به ساختمانها وارد شد. در استان صعده همجنگنده های سعودی با8 بار حمله به خانه های مردم در منطقه مران در حیدان ویرانی های زیادی به جا گذاشتند.

جنگنده های سعودی در استان حجه نیزبا3 حمله به منطقه الخضراء در میدی، زمین های کشاورزی را هدف قرار دادو خسارات سنگینی به بار آورد. در استان "اب"حملات هوایی عربستان به منطقه بنی شبیب در حبیش، خساراتی به خانه شهروندان وارد آورد.

شهادت عضو ارشد مقاومت در جبهه جنوب عدن در استان عدن در جنوب یمن یکی از رهبران "مقاومت جنوب" به ضرب گلوله افراد مسلح ناشناس به شهادت رسید.

منابع محلی گفتند که چند نفر ناشناس سوار بر موتورسیکلت به سوی "اکرم شنب" در شهر انماء در استان عدن آتش گشودندو فرار کردند. استان عدن به دلیل نبودامنیت شاهد افزایش جنایت و ترور در ماههای اخیر بوده است.

منبع: العالم


ویدیو مرتبط :
لحظه منهدم کردن تانک سعودی