زوم‌اپ: پیش نیاز برخی بازی‌ها و برنامه‌های اندروید Adobe Air


Adobe Air اپلیکیشنی برای گوشی‌های اندروید است که نصب آن برای اجرای برخی از بازی‌ها و برنامه‌های موجود در این پلت‌فرم ضروری است. با زوم اپ همراه باشید.

احتمالا شما هم از این موضوع آگاه هستید که برای بهره برداری از برخی امکانات و ویژگی‌ها، پیش نیاز‌هایی لازم خواهد بود که در رابطه با هر امکان، انواع مختلفی را شامل می‌شوند. برای مثال برای مشاهده‌ی ویدئوهای آنلاین، پیش نیازی وجود دارد که همه با آن یعنی Adobe Flash Player آشنا هستیم. Adobe Air نیز یکی دیگر از محصولات با ارزش ادوبی است که مانند برادر خود یعنی FlashPlayer، برای اجرای برخی اپلیکیشن‌ها و بازی‌ها مورد نیاز خواهد بود. به نقل از ویکی پدیا "ادوبی ایر بستری برای اجرای فلش، اکشن اسکریپت، فایل‌های Html و کدهای جاوا است. ادوبی ایر به عنوان یک Runtime که فاقد وابستگی به مرورگر است، به اجرای برنامه‌ها‌ی غنی اینترنتی کمک می‌کند".

adobe air2 e7657 

گیمرهای موبایلی قطعا در طول نصب و اجرای بازی‌های مختلفی که به تجربه‌ی آن‌ها پرداختند، مواردی را مشاهده کرده‌اند که برای اجرا، به نصب بودن اپلیکیشن Adobe Air نیاز دارند. البته این مورد تنها به دنیای بازی‌ها محدود نیست و بسیاری از اپلیکیشن‌ها و برنامه‌ها نیز ممکن است برای اجرا به این اپلیکیشن نیاز داشته باشند. اگر از کاربرانی هستید که روزانه مشغول دانلود و تست کردن برنامه‌ها و بازی‌های مختلفی هستید پیشنهاد می‌کنیم حتما Adobe Air را در گوشی نصب داشته باشید تا با مشکلات احتمالی هنگام اجرای بازی‌ها مواجه نشوید. برای دانلود می‌توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید.

دانلود از مایکت

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید با ما در میان بگذارید.


ویدیو مرتبط :
معرفی ادوب ایر برای اندروید – Adobe Air