سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



آخرین جزئیات دستگیری پسر جنجالی تلگرام/ سرقت گوشی در کار نبود/ عکس‌ها وسیله سوءاستفاده از زنان بوده است


به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، سرهنگ محمدمهدی کاکوان رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات تهران بزرگ در تشریح جزییات این خبر گفت: در پی پخش کیلیپی در فضای مجازی مبنی بر انتشار عکس‌های خانم‌ها و مصاحبه‌ای که خود این فرد دستگیر شده انجام داد دال بر اینکه این تصاویر مربوط به عکس‌های اقوام، دختر خاله‌ها و خواهر من هستند و فضای جامعه در این خصوص مشوش شد مقام قضایی طی حکمی دستور دستگیری این متهم را صادر کرد.

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات تهران بزرگ افزود: با اقدامات اطلاعاتی و در یک عملیات پلیسی متهم مذکور که وحید 30 ساله نام دارد دستگیر شد و پس از انتقال به پلیس فتای تهران بزرگ تحت بازجویی‌های فنی قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: در تحقیقات صورت گرفته از متهم مشخص شد خودرو و منازلی که در تصاویر وجود دارد متعلق به متهم نیست و متهم با ترفندهای مختلف این خانم‌ها را اغفال کرده و پس از کشاندن آنها به این مکان از آنها عکس تهیه کرده است.

وی افزود: در کلیپی متهم عنوان کرده بود که گوشی‌اش سرقت و از آن سوء استفاده شده که در بررسی ماموران پلیس فتای تهران بزرگ مشخص شد که متهم در رابطه با سرقت گوشی خود به هیچ مرجع انتظامی مراجعه نکرده است.

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات تهران بزرگ اعلام کرد: آنچه که تا الان مشخص شده این است که متهم با تهیه این عکس‌ها از افراد اغفال شده سوء استفاده کرده است.

وی گفت: هم اینک خانواده‌های این افراد به پلیس تهران مراجعه کرده و با اعلام اینکه حیثیت و آبرویشان در جامعه از بین رفته است خواهان بررسی موضوع و برخورد مناسب با متهم است.

سرهنگ کاکوان هشدار داد اگر فرد یا افرادی در شبکه‌های اجتماعی بخواهند از تصاویر خصوصی دیگران استفاده کنند و با انتشار آن تصاویر، افراد را مورد هتک حرمت قرار دهند قطعا با برخورد قانونی پلیس مواجه خواهند شد.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
دستگیری پسر جنجالی تلگرام