سامسونگ فناوری Dolby Atmos محصولات صوتی را در CES 2016 معرفی می‌کند


سامسونگ، در نمایشگاه CES 2016 نسل جدید محصولات صوتی خود را به نمایش خواهد گذاشت. ساندبار جدید سامسونگ با استفاده از فناوری دالبی اَتمُس (Dolby Atmos) ساخته شده و صدای سه‌بعدی واقعی را به خانه‌ها می‌آورد.

جان جی‌کیم معاون ارشد بخش صوتی و تصویری سامسونگ الکترونیکس درباره محصولات سامسونگ در سال ۲۰۱۶ گفت:

«سامسونگ با فناوری دالبی اَتمُس (Dolby Atmos) محصول صوتی کم‌نظیری را ارائه کرده است که با استفاده از آن می‌توان در کنار تلویزیون‌های SUHD تجربه‌ای سرگرم‌کننده و جذاب از محصولات صوتی خانگی داشت.»

ساندبار جدید سامسونگ مدلHW-K950 اولین محصول سامسونگ و همچنین نخستین اسپیکر در صنعت لوازم صوتی است که از دو بلندگوی بی‌سیم مجهز به دالبی اَتمُس بهره می‌برد و صدایی ۵.۱.۴ کاناله ارائه می‌کند. طراحی این محصول نیز مانند محصولات صوتی پیشین سامسونگ موردتوجه بسیاری قرار گرفته است. ارتفاع این ساندبار تنها ۲.۱ اینچ است و سه بلندگو روبه‌جلو و دو بلندگو رو به بالا دارد. درنتیجه، صدایی قوی برای احاطه‌ی فضای اتاق ایجاد می‌کند. این ساندبار، صدا را با جزئیات بیشتر پخش می‌کند و این امکان را دارد تا به‌صورت بی‌سیم به ساب‌ووفر متصل شود و در یک اتاق نشیمن هم کاربری داشته باشد. دگدرو معاون ارشد آزمایشگاه‌های دالبی سامسونگ، می‌گوید:

«این ساندبار جدید، تجربه‌ای بی‌نظیر از صدایی که در تمامی جهات، و به‌صورت زنده به گوش می‌رسد برای کاربران به ارمغان می‌آورد.»

شرکت سامسونگ برای طراحی و تولید سری اسپیکرهای ۳۶۰، از رنگ‌های متنوعی بهره برده که برای هر دکوراسیونی مناسب و جذاب خواهد بود. این اسپیکرها می‌توانند صدا را به‌طور یکنواخت در فضا منتشر کنند و همچنین به کمک اپلیکیشن به Gear S2 و ساعت‌های هوشمند متصل می‌شوند. علاوه بر این، اسپیکرهای ۳۶۰، امکانات جدیدی همچون اعلان‌های صوتی و تنظیمات سینمای خانگی، نیز به خانه‌های هوشمند ارائه خواهند کرد.

کلیه‌ی اخبار و مقالات مرتبط با نمایشگاه را در صفحه‌ی اختصاصی CES 2016 مشاهده کنید.


ویدیو مرتبط :
فناوری DOLBY ATMOS در تلویزیون های ال جی