ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



عنایتی: ندیدم که توپ از خط دروازه رد شد یا نه


به گزارش خبرنگار  ورزشی خبرگزاری تسنیم، رضا عنایتی پس از دیدار فوتبال تیم‌های استقلال و سیاه جامگان اظهار داشت: مقابل استقلال خوب بازی نکردیم. ما قبلا خوب بازی می‌کردیم اما نتیجه نمی‌گرفتیم اما این بار مقابل استقلال نه خوب بازی کردیم و نه نتیجه گرفتیم. 

وی در خصوص این که چه احساسی هنگام بازی کردن مقابل تیم سابقش داشت، گفت: من از این که مقابل استقلال بازی کردم، هیجان زده بودم. به هر حال دوست دارم از این پس استقلال بدون حاشیه به همین روند پیروزی‌های خود ادامه داده و در نهایت قهرمان لیگ شود. 

مهاجم تیم فوتبال سیاه جامگان در خصوص  تغییر مجدد زمان دیدار فوتبال استقلال و سیاه جامگان گفت : من دیروز کوه‌ها را دیدم اما امروز کوه ها را ندیدم. فکر می‌کنم در تغییر زمان مجدد بازی کمی شتابزده عمل شد. به هر حال وقتی یک بازی لغو می‌شود، 24 ساعت بعد باید برگزار شود و اگر باز هم نشد به تعویق بیفتد نه این که به یک باره اعلام شود بازی قرار است سه‌شنبه برگزار شده و 24 ساعت بعد دوباره اعلام شود بازی به دوشنبه منتقل شده است. 

عنایتی در پاسخ به این پرسش که آیا گل سیاه جامگان صحیح بوده و توپ از خط دروازه عبور کرده بود گفت : من در آن صحنه زمین خورده بودم و ندیدم که آیا توپ از خط دروازه رد شده یا نه.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
شوت سنگین هالک که توپ و دروازه بان را از تور رد کرد