ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



محسن کریمی تمرین نکرد/ از تمرین تیم امید فیلمبرداری شد


  X  

تاریخ خبر : سه‌شنبه 1394.08.19 - 11:45

محسن کریمی تمرین نکرد/ از تمرین تیم امید فیلمبرداری شد

کاپ/ تمرین صبح امروز تیم فوتبال امید در باشگاه ایرانیان با حضور 24 بازیکن انجام شد. تمرین نوبت صبح امید از ساعت ۹:۳۰ امروز در زمین چمن باشگاه ایرانیان و با حضور ۲۴ بازیکن اغاز شد.
* محسن کریمی مهاجم تیم امید به دلیل درد از ناحیه مچ پا تمرین نکرد و به صلاحدید کادر پزشکی به استراحت پرداخت.
*بازیکنان بعد از صحبت های خاکپور زیر نظر کن استید به گرم کردن پرداختند.انجام حرکات کوتاه ترکیبی با توپ بخشی از برنامه مربی بدنساز تیم امید بود.
* ارسلان مطهری که شب گذشته به اردوی تیم امید اضافه شده بود، در تمرین امروز شرکت کرد. مطهری بعد از گرم کردن، بصورت اختصاصی با کن استید به تمرین پرداخت.
*دروازه بان های تیم امید از ابتدای تمرین زیر نظر سعید عزیزیان به انجام تمرینات اختصاصی پرداختند.
* در بخش ابتدایی تمرین، بازیکنان به دو گروه تقسیم شدند و زیر نظر خاکپور و طباطبایی به تمرین پرداختند. یک گروه از بازیکنان در ضلع شمالی زمین و زیر نظر خاکپور به تمرین ضربات ایستگاهی و ضربه به دروازه پرداختند و گروه دیگر زیر نظر طباطبایی به مرور ضربات کرنر از جناحین، کارهای ترکیبی و گلزنی پرداختند که با جدیت خاصی برگزار شد.
* در بخش دیگر تمرین، تمامی بازیکنان در ضلع شمالی به مرور ضربات ایستگاهی و تمرین دفاع و گلزنی پرداختند. در این تمرین خاکپور نکات فنی مربوط به استقرار و جایگیری مدافعان و مهاجمان هنگام زدن ضربات ایستگاهی را به بازیکنان گوشزد می کرد.
*محمد مایلی کهن مدیر فنی و مجتبی تقوی مشاور فنی تیم امید به مانند روزهای گذشته بر عملکرد ملی پوشان نظارت داشتند. ضمن اینکه تمرین امروز نیز توسط عسگری انالیزور تیم امید فیلمبرداری شد.
* تمرین نوبت عصر تیم امید ساعت ۱۸:۳۰ به وقت محلی در زمین چمن باشگاه ایرانیان برگزار خواهد شد.

نظر شما


ویدیو مرتبط :
تمرین تیم ملی امید در هلند (نود ۹ شهریور)