فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



دومین همایش سراسری دانش آموختگان جامعه الزهرا(س) در قم برگزار می شود


به گزارش ایرنا، زهره عزیزی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بیش از هشتصد تن برای شرکت در این همایش از سراسر کشور ثبت نام کرده اند همچنین بیش از 200 تن نیز مهمان خارجی حضور خواهند داشت.
وی افزود: در این همایش آیت الله سید احمد خاتمی امام جمعه تهران و حجت الاسلام والمسلمین قرائتی رییس ستاد اقامه کشور به ایراد سخنرانی خواهند پرداخت.
عزیزی ادامه داد: موضوع این همایش، سبک زندگی با رویکرد خانواده، ارتباط با همسر و تربیت فرزند و مدیریت و مهارت فرد در زندگی است که بر اساس این همایش تاثیر همه جانبه اسلام در زندگی، اصلاح سبک زندگی با هدف ایجاد تمدن اسلامی و مبتنی بر الگوهای دینی، کاربردی کردن مسائل معنوی و اخلاقی در سطح خانواده و جامعه و جایگزینی شیوه و سبک صحیح زندگی به جای مدل های وارداتی و ناهنجار مورد بررسی قرار می گیرد.
وی ادامه داد: این همایش در راستای بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص تمدن اسلامی، توجه به سبک زندگی اسلامی و ایرانی برگزار می شود.
مدیرکل تبلیغ و ارتباطات جامعه الزهرا(س) با اشاره به آسیب شناسی در خصوص سبک زندگی اظهار داشت: ستادی تشکیل شد و با فعالیت کمیته علمی، پشتیبانی و اطلاع رسانی، شناسایی آسیب ها و راهکارها در دو جامعه داخلی دانش آموختگان طلبه و جامعه بیرونی افراد غیر طلبه مورد بررسی قرار گرفت.
عزیزی همچنین با بیان اینکه یک هزار و 700 طلبه خارجی در جامعه الزهرا(س) مشغول به تحصیل هستنند گفت: 200 تن از این طلبه ها در مناسبت های مختلف از جمله ماه مبارک رمضان به کشورهای خارجی اعزام می شوند تا به تبلیغ آموزه های دینی و پاسخ به شبهات بپردازند.
وی خاطرنشان کرد: پیش از اعزام بانوان مبلغ به مناطق مختلف دوره های آموزشی و علمی در جهت موضوع تبلیغ برگزار می شود.
وی به فعالیت های اداره کل تبلیغ و ارتباطات جامعه الزهرا(س) نیز اشاره کرد و گفت: این اداره کل از سه بخش «اداره دانش آموختگان»، «اداره پاسخ به سوالات و شبهات» و«اداره امور مبلغان» تشکیل شده است و با هدف پشتیبانی علمی و فرهنگی از فازغ التحصیلان، شناسایی توانمندی ها و موفقیت های فارغ التحصیلان و ایجاد زمینه برای فعالیت مناسب آنان در داخل و خارج از کشور فعالیت می کند.
/8138/ 1175

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
گردهمایی دانش آموختگان دبیرستان حافظ قم