علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



فولاد یزد تیم تدافعی نیست/ تساوی نتیجه عادلانه بود


به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا شیردل عصر دوشنبه در نشست خبری پس از بازی دو تیم شهرداری اردبیل و فولاد یزد افزود: این سبک بازی امروز سیستم روز دنیا بوده و بیشتر تیمها به آن توجه دارند.

وی با بیان اینکه نمی خواستیم در طول ۹۰ دقیقه دفاع صرف را به نمایش بگذاریم، ادامه داد: در طول بازی های امسال این دومین دیدار بود که این چنین تحت فشار شدید قرار داشتیم و این ناخواسته ما را به دفاع می کشاند، ضمن اینکه اکثر تیمها با این سیستم بازی می کنند.

سرمربی تیم فوتبال فولاد یزد فشار شدید تیم فوتبال شهرداری اردبیل را یکی از عوامل بازی دفاعی این تیم برشمرد و یادآور شد: شهرداری تیم بسیار خوب و قدرتمندی بوده و طبیعتا بازی در مقابل این تیم بویژه در اردبیل سخت است.

وی در عین حال با اشاره به مشکلات این تیم در شرایط کنونی تصریح کرد: وضعیت تیم فولاد یزد معلوم بوده و این تیم در حال حاضر با کمبود منابع مالی روبرو است، اگر این مسایل نبود بی شک روند تیمی ما نیز بسیار بهتر از این می شد.

شیردل در خصوص بازی دو تیم شهرداری اردبیل و فولاد و برد یک بر صفر این تیم تاکید کرد که ما تیم شهرداری را به خوبی آنالیز کرده و نقاط قوت آن را شناسایی کرده بودیم، مهمتر اینکه کانالهای نفوذ این تیم را می شناختیم و آن را در طول بازی بسته نگه داشتیم.

وی تیم شهرداری اردبیل را یکی از تیم های خوب این فصل لیگ دانست و تاکید کرد که این تیم با برخورداری از سرمربی با تجربه که یکی از بهترین مربیان کشور است، می تواند در آینده موفق ظاهر شود.

سرمربی تیم یزدی فولاد در پاسخ به این سئوال که آیا انتظار برد در خانه تیم شهرداری اردبیل را داشته یا نه تاکید کرد که نتیجه عادلانه این دیدار تساوی بود.


ویدیو مرتبط :
تساوی عادلانه دربرنابئو