سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



المصدر: حماس در طول مرزهای اسرائیلی-مصری دوربین مخفی کار گذاشته است


به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، وبگاه اسرائیلی «المصدر» ادعا کرد حماس طی ماه‌های اخیر در طول مرزهای مصری-اسرائیلی دوربین‌های مراقبت کار گذاشته است.

بر اساس گزارش مذکور، این دوربین‌ها که مجهز به سیستم‌های پیشرفته و جدید است برای رصد نظامیان اسرائیلی از نزدیک کار گذاشته شده و مخفی است.

المصدر افزود همین دوربین‌ها بودند که فیلم تیراندازی نظامیان مصری به سمت یک جوان فلسطینی در مرز دریایی غزه و مصر (در ماه گذشته دسامبر) را ثبت کردند.

این وبگاه اسرائیلی در ادامه نوشت دوربین‌های مذکور که در جنوب و مرکز نوار غزه کار گذاشته شده، تنها برای رصد نظامیان اسرائیلی نیست بلکه برای رصد تمام کسانی که با اطلاعات رژیم صهیونیستی همکاری می‌کنند، به کار گرفته می‌شود.

انتهای پیام/

http://fna.ir/5QFCYQ


ویدیو مرتبط :
پاسخ حماس به حملات موشکی اسرائیلی ها