ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



تیم سیستان و بلوچستان قهرمان رقابت های بوكس پنج جانبه شد


محمود نهتانی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این دور از رقابت های بوكس به مناسبت مبعث پیامبر اكرم (ص) از 16 اردیبهشت به مدت 2 در زاهدان با حضور استان های سیستان و بلوچستان، خوزستان، كرمان، یزد و فارس برگزار شد.
وی ادامه داد: 80 بوكسور در این دور از رقابت ها در چهار رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان از استان های ذكر شده به مصاف حریفان خود رفتند كه تیم های كرمان و فارس عناوین دوم و سوم را كسب كردند.
دبیر هیات بوكس سیستان و بلوچستان همچنین از برگزاری كلاس های داوری درجه سه در زاهدان خبر داد و افزود: این دور از كلاس های داوری با حضور پلورزاده مدرس بین المللی فدراسیون بوكس جمهوری اسلامی از 15 تا 19 اردیبهشت درحال برگزاری است.
نهتانی خاطر نشان كرد: هم اینك حدود 600 بوكسور به صورت سازمان یافته در سیستان و بلوچستان فعالیت دارند.
7316 /8005 /6081

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
سیستان و بلوچستان