علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



ابتکار: ستاد دائمی جشنواره فیلم سبز در سیستان و بلوچستان تشکیل می شود


به گزارش ایرنا معصومه ابتکار شنبه شب در آئین افتتاحیه پنجمین جشنواره بین المللی فیلم سبز در زاهدان اظهار داشت: 1200 فیلم به این جشنواره رسیده که از این تعداد 400 فیلم بین المللی، با کیفیت خوب مورد ارزیابی قرار می گیرد.
وی بیان کرد: تلاش و همدلی برای حفظ محیط زیست پیام این جشنواره است که نه تنها برای مردم ما بلکه در سطح منطقه و بین المللی نیز بسیار مهم است.
وی تصریح کرد: این جشنواره بصورت همزمان در تمام استانهای کشور برگزار می شود.
وی ادامه داد: امروزه همه مردم خواهان تلاش برای حفظ محیط زیست هستند.
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست بیان کرد: سینما یکی از موثرترین شیوه برای اصلاح نگاه، فرهنگ و شیوه زندگی انسانهاست.
ابتکار گفت: برای اینکه از محیط زیست محافظت شود باید تلاش جدی صورت گیرد و این کار فقط از طریق فرهنگ و سینما انجام شدنی است.
وی تصریح کرد: سینما برای اثر بخشی فکری و اندیشه انسانها می تواند گامهای اساسی بردارد و مسئولان فرهنگی نباید از این امر غفلت کنند.
وی اظهار امیدواری کرد که با شکل گیری یک جریان سازی سیاسی سال آینده نیز این جشنواره در سیستان و بلوچستان برگزار شود.
مدیر کل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان نیز در این آئین گفت: پس از 10 سال بی مهری در نهایت با تلاش های انجام شده و عنایت دولت جشنواره فیلم سبز در استان به اجرا در آمد.
سعید محمودی افزود: امروزه تاثیر پذیری نسل جوان ما از فرهنگ محیط زیست و آموزش های زیست محیطی برای تصمیم گیری در سطوح مختلف بسیار مهم است.
وی با بیان اینکه انسان محور توسعه پایدار است افزود: اگر مشکلاتی در حوزه تخریب محیط زیست وجود دارد به این دلیل است که آموزش در نسل های گذشته صورت نگرفته است.
وی ادامه داد: باید آموزش های لازم برای فرهنگ سازی در مورد محیط زیست انجام شود تا دیگر شاهد تخریب آن نباشیم.
معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست روز شنبه به منظور اعطا دپیلم ذخیره گاه زیستکره تالاب هامون به اتفاق شماری از مسئولان سازمان ملل در ایران به سیستان و بلوچستان سفر کرده است.
3213 / 6081

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
فیلم/ مردم سیستان و بلوچستان از 9 دی چه میگویند؟