سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



نزديک شدن "قايق داعش" به ستا


نزدیک شدن العالم/ یک قایق کوچک، با پرچم سیاه و سرنشین هایی با لباس نظامی، که به ساحل شهر "کن" فرانسه نزدیک شده بود، مسافران هتلی ساحلی را که شماری از بازیگران مشهور هالیوود در آن حضور داشتند، برای لحظاتی، در ترس و وحشت فرو برد.

در پی این حادثه سطح تدابیر امنیتی در شهر "کن"، که میزبان جشنوارۀ سینمایی کن است، به شدت افزایش یافت. با وجود این، طولی نکشید که روشن شد سرنشینان قایق که در نگاه اول تروریست به نظر می رسیدند، در واقع، تعدادی نیروی تبلیغاتی بودند که "به شکل غیر هوشمندانه ای" تلاش داشتند برای یک شرکت فرانسوی تازه تأسیس در حوزۀ اینترنت تبلیغ کنند.
پلیس فرانسه نیز در این باره اعلام کرده است که شش مرد سوار بر "قایق داعشی رنگ"، تروریست نیستند و تنها در حال تبلیغ برای یک پایگاه اینترنتی بوده اند.
گروه تروریستی داعش، اواخر سال 2015 میلادی، حملات خونینی را در پاریس انجام داد که دست کم 130 کشته بر جا گذاشت. در پی این حادثه تدابیر امنیتی در فرانسه به شکل چشمگیری تشدید شده است.



منبع: العالم


ویدیو مرتبط :
#27 چرا به AMP نیاز داریم؟