ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



فرشاد پیوس: چرا طارمی به بوشهر رفت؟


فرشاد پیوس: چرا طارمی به بوشهر رفت؟ورزش 3/ سرمربی سپیدرود عقیده دارد قهرمانی در مشت پرسپولیس است.
او درباره باخت پرسپولیس به نفت گفت:پرسپولیسی ها اشتباه کردند وحرف از غرور نبوده است،من شنیده ام مهدی طارمی در فاصله 2 بازی ووقتی محروم بوده به بوشهررفته که اشتباه بوده است،نا آمادگی نورمحمدی مزید بر علت بود،سوشا مکانی را نباید بعد از بازی با استقلال وآن اشتباهی که اگر تیم عقب بود کمرش میشکست به بازی میگرفتیم ونوبت استفاده از لوبانف بود که حداقل اشتباه فاحش نمیکند وعملکردش در تیم ملی ازبکستان عالی بوده است،در دفاع راست هم اگر از بازیکنی مثل نوراللهی وکفش گری هم در این پست استقاده میکردیم حداقل در هنگام دفاع آن قدر آشفته عمل نمیکردیم.
فرشاد پیوس میگوید،اشتباه داور هم موضوع مهمی بود اما اشتباه دیگر در این بازی متعلق به برانکو بود که احمدزاده را تعویض کرد ودر آن دقائق بهتر بود عالیشاه وحتی طارمی بیرون بیایند.
پیوس ادامه داد علیرغم انتقاداتی که دارم باید بگویم هنوز هم معتقدم پرسپولیس قهرمان میشود و2 حریف پرسپولیس در 2 هفته آینده روی برد را نخواهند دید.
او در پایان گفت تیم سپیدرود رشت هم تیم سرخهای رشت است ،لطفا از این تیم هم حمایت کنیم تا فوتبال رشت با آن همه سابقه به حداقل حقش که لیگ یک است برسد!

منبع: ورزش 3


ویدیو مرتبط :
خداحافظی فرشاد پیوس دربی 43