سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



کمپانی Faraday Future از کارخانه جدید خود با هدف رقابت با تسلا پرده برداشت


کمپانی Faraday Future از کارخانه جدید خود با هدف رقابت با تسلا پرده برداشت

کمپانی نام آشنای تولیدکننده خودرو، Faraday Future، اوایل سال جاری میلادی اعلام کرد که قصد دارد با سرمایه گذاری شخصی چینی و با بهره گیری از طراحان تسلا، بی ام دبلیو و فراری، به تولید اتومبیل الکتریکی جدید بپردازد. هنوز طرح های اولیه اتومبیل الکتریکی فارادی دیده نشده است اما انتظار می رود که در همایش CES چند هفته آینده، بالاخره شاهد رونمایی از آن باشیم.

اما امروز، کمپانی مورد بحث، محل ساخت اتومبیل های مدل 2017 خود را اعلام کرد. بعد از پروژه موفقیت آمیز گیگافکتوری کمپانی تسلا و ایلان ماسک، فارادی کارخانه ای به ارزش 1 میلیارد دلار در نزدیکی لوس آنجلس و نوادا تدارک دیده است. فارادی هم چنین در حرکتی دیگر و مشابه به تسلا، ضمن همکاری با فرماندار ایالت لوس آنجلس، اعلام کرده که کارخانه جدید، منبعی برای کارآفرینی در میان ساکنان نوادا به شمار می رود و در اقتصاد این منطقه تاثیری چشمگیر خواهد گذاشت.

فارادی قول داده که اتومبیل جدیدش، تماما به صورت الکتریکی کار می کند و امکاناتی برای خریداران خود فراهم می آورد «که تا به حال نمونه آن ها دیده نشده است». فارادی هم چنین اعلام کرده کارخانه جدید آن ها، قادر به جذب توریست از لاس وگاس خواهد بود و منبع درآمد عظیمی در این بخش به شمار می رود.

در هر صورت و تا به اینجای کار، به نظر می رسد که فارادی برنامه های بزرگی برای اتومبیل جدید خود داشته و حساب زیادی رو آن باز کرده است. با این حال باید تا چهارم ژانویه (برابر با 14 دی) صبر کرد و دید که آن ها در رویداد CES سال آینده چه حرفی برای گفتن دارند.

منبع: Engadget

برچسب‌ها:Faraday Futureایلان ماسکتسلا موتورزفارادیگیگافکتوری

اشتراک‌گذاری:


ویدیو مرتبط :
اولین خودروی الکتریکی Faraday Future - جایگزین خودروهای بنزینی