سرگرمی


2 دقیقه پیش

دانلود بازی اندروید

اندروید (از یونانی: به معنای مَرد، انسان، شبه آدم یا رُبات (آدم آهنی))، (به انگلیسی: Android) یک سیستم عامل همراه است که گوگل برای تلفن‌های همراه و تبلت‌ها عرضه می‌نماید و ...
2 دقیقه پیش

بازی اکشن-ماجرایی اسطوره های کوچک/ Pocket Legends

آخرین خبر/ Pocket Legends یکی از جذاب ترین بازی های آنلاین اکشن و سرگرم کننده برای سیستم عامل اندروید است. باید اشاره کرد که این بازی، اولین و بهترین بازی کمپانی MMO است که موفقیت ...



داعشی های وحشی از این زنان می ترسند


باشگاه خبرنگاران/ عناصر گروه تروریستی داعش به دلیلی مضحک از زنان کُرد سوریه می هراسند.
یگان های مدافع زنان (ی پ ژ) شاخه ای از "یگان مدافع خلق" متشکل از زنان کرد سوریه است که علیه گروه تروریستی داعش مبارزه می کنند. یکی از اعضای این یگان گفت: از مزیت های یگان های مدافع زنان این است که عناصر گروه تروریستی داعش به شدت از ما می ترسند.

فرمانده 21 ساله این گروه گفت: داعشی ها فکر می کنند به نام اسلام می جنگند. عناصر این گروه تروریستی معتقدند اگر بوسیله یک دختر کشته شوند، به بهشت نمی روند. آنها از کشته شدن بوسیله دختران می هراسند.

یکی دیگر از زنان جوان این گروه گفت: اگر عناصر گروه تروریستی داعش بازگردند، یک نفر از آنها را زنده نمی گذارم.

یگان های مدافع خلق بیش از 20 درصد از جنگجویان ضد داعش را در سوریه شامل می شود. بیشتر اعضای آن را زنان 20 ساله تشکیل می دهند. در قلمرو های تحت تصرف گروه تروریستی داعش، دختران باید از سن 9 سالگی ازدواج کنند. برخی از اقلیت های مذهبی نیز به عنوان برده جنسی به فروش گذاشته می شوند.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
داعشی های وحشی این بار در انگلیس -عراق -سوریه