سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



عزت‌الدوری: آمریکا در برابر نفوذ ایران در عراق بایستد/اعراب برای مقابله با ایران به ائتلاف عربستان بپیوندند


به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، شبکه خبری العربیه چند روز مانده به سالگرد انتشار خبر کشته شدن «عزت الدوری» معاون صدام حسین معدوم، ویدئویی جدید از وی منتشر کرده که در آن، از آمریکا خواسته شده در برابر نفوذ ایران در عراق، ایستادگی کند.

بر اساس این گزارش، الدوری در پیام ویدئویی خود که زمان دقیق ضبط آن مشخص نیست گفته: «از نظر ما مسئولیت هر آنچه در عراق از جانب ایران و عواملش و شبه‌نظامیان اتفاق می‌افتد، بر گردن آمریکا است.»

 

وی در ادامه این ویدئوی یک دقیقه و 46 ثانیه‌ای گفته: «اگر (آمریکا) برای نجات عراق و مردمانش از استیلا، کنترل و اشغال ایران حرکتی نکند و بر خونریزی‌ها، تخریب‌ها و تغییر ساختار جمعیتی عراق نقطه پایانی نگذارد، آنگاه این ملت عراق خواهند بود که باید ایستادگی کنند.»

عزت‌الدوری برای سران کشورهای عربی هم پیغامی داشته و از آنها خواسته برای مقابله با ایران به ائتلاف تحت رهبری عربستان بپیوندند. معاون صدام معدوم از انقلابیون یمن هم خواسته که به قطعنامه‌های سازمان ملل پایبند بمانند.

در زمان انتشار گزارش کشته شدن عزت‌الدوری، طرفدران حزب منحله بعث با تکیه بر حاضر نبودن نزدیکان این فرد و انجام نگرفتن آزمایش DNA، خبر کشته شدن الدوری را تکذیب می‌کردند.

انتهای پیام/ع


ویدیو مرتبط :
لاشه عزت الدوری زیر پاهای نیروهای حزب الله عراق