ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



گزارش زنده برنامه نود/ هدیه ویژه هادی نوروزی برای پدر همسرش


گزارش زنده برنامه نود/ هدیه ویژه هادی نوروزی برای پدر همسرشورزش 3/ برنامه نود در حالی امشب روی آنتن رفته است که انتظار می رود با توجه به برگزاری دربی پایتخت عادل فردوسی پور ویژه های جذابی برای مخاطبان خود مهیا کرده باشد و به حواشی و جنجال های این دربی نیز بپردازد.
برنامه امشب نود در حالی پخش خواهد شد که مسلما بیشترین زمان آن اختصاص به دربی سرخابی ها خواهد داشت و هواداران استقلال نیز بعد از این شکست دور از انتظار منتظر کارشناسی داوری و حواشی مربوط به آن هستند.

گزارشی از کوآلالامپور- قرعه کشی انتخابی جام جهانی روسیه
گروه برنامه نود با حضور در مالزی گزارشی از قرعه کشی برنامه نود اختصاصی ترتیب داد و با سرمربیان تیم های همگروه ایران در مسیر انتخابی جام جهانی نیز گفتگو داشت.
کارلوس کی روش درباره قرعه اینطور توضیح داد: قرعه کشی انجام شد و کاری نمی توان کرد. باید به حریفان مان فکر کنیم. جالب است که با تیم هایی که در گذشته نیز با آنها رقابت داشتیم همگروه شده ایم.
بورا میلوتینویچ نیز که به همراه تیمش همگروه ایران است در این باره گفت: اگر دو گروه را مقایسه کنیم نمی توان گفت کدام تیم قرعه سخت تری دارد. شما مربی خوبی دارید و نگران چه چیزی هستید؟

بخش اول – نظرسنجی
نظرسنجی برنامه نود این بار اختصاص به دربی و انتخاب جذاب ترین دربی این چند سال اخیر داشت.
1- استقلال 3 پرسپولیس 2 (اسفند 83 )
2- استقلال 3 پرسپولیس 0 ( آذر 90)
3- استقلال 2 پرسپولیس 3 (بهمن 90)
4- پرسپولیس 4 استقلال 2 ( فروردین 95)

بررسی هفته بیست و ششم لیگ برتر
بررسی هفته بیست و ششم لیگ برتر و نتایج و صحنه های داوری در این بخش مورد بحث قرار گرفت و محمد فنایی به عنوان کارشناس در این بخش حضور یافت.

پدیده مشهد دو گسترش فولاد تبریز یک
رضا مهاجری: موقعیت های خوبی داشتیم و می توانستیم بازی پرگل تری داشته باشیم.
فراز کمالوند: نتیجه تساوی عادلانه بود اما روی گل دوم به نظرم بازیکن حریف روی مدافع ما خطا کرد.
نکات بازی: پدیده در نیم فصل دوم همچنان به روند صعودی خود ادامه می دهد و شگفتی ساز شده است.
کارشناس داوری: روی صحنه گل دوم پدیده، فنایی معتقد بود مهاجم حریف روی مدافع خطا کرده است و با سرمربی گسترش هم عقیده بود.

تراکتورسازی یک صبای قم یک
امیر قلعه نویی: در نیمه اول خوب نبودیم اما در نیمه دوم به حریف فرصتی ندادیم و آنها بازی مستقیم می کردند و اگر بازیکنان باهوش تر می توانستیم به نتیجه لازم برسیم.
علی دایی: چرا وقتی تماشاگران به حامد لک فحاشی می کنند سینا عشوری مداخله می کند و در این رابطه یقه دروازه بان مرا می گیرد؟ ما فرصت های خوبی برابر آنها داشتیم و می توانستیم با بهره بردن از آنها به گل دست یابیم.
نکات بازی: صبا در چهار بازی اخیر به تساوی دست یافته است.
کارشناس داوری: تکل سعید آقایی روی بازیکن صبا و ضربه او به شکم بهزاد کریمی به اعتقاد فنایی به درستی با کارت زرد جریمه شد و این کارت کافی بود

حضور همسر هادی نوروزی روی خط برنامه
همسر هادی نوروزی با حضور در روی خط برنامه نود به گفتگو با عادل فردوسی پور پرداخت. او در ابتدای صحبت هایش روز پدر را به همه مخاطبان این برنامه تبریک گفت و جای خالی همسر و پدر فرزندانش را خالی دانست.
همسر مرحوم هادی نوروزی، کاپیتان فقید پرسپولیس در ادامه صحبت هایش گفت: اینقدر حالم بد بود که در روزهای ابتدایی رفتنش این اتفاق را باور نمی کردم. هادی دنیایش پرسپولیس بود. شماره 24 برای ما فقط یک شماره نبود. اکنون ایمان دارم به شماره 24 ابدی. اکنون همه با دیدن شماره 24 یاد و خاطره هادی را زنده نگه می دارند و اکنون اتحاد بزرگی بین قرمز و آبی شده است.
او در ادامه قرعه کشی برنامه را برعهده گرفت و برندگان نظرسنجی پیش بینی دربی را انتخاب کرد و نکته جالب اینجا بود که پدر همسر هادی نوروزی یکی از برندگان این قرعه کشی لقب گرفت.

پروفسور سمیعی مهمان ویژه برنامه نود
در بخش دیگری از برنامه نود پروفسور سمیعی، جراح بزرگ و مطرح مغز در گفتگویی با بهادرامیری، گزارشگر برنامه نود درباره دربی و مسائل دیگر صحبت کرد.
او در رابطه با دربی گفت: به ما اطلاع دادند امروز دربی است. یکی از بازی های جذاب ایران است. از دور خبرها به ما می رسد. استقلال و پرسپولیس تک نیستند و شهرستان ها قوی شده اند و ترسی از آنها دارند. تبریز و گیلان ما هم همینطور است.
افتخار ایران درباره تمایلات رنگی اش گفت: من می گویم هر دو تیم قوی هستند و بیشتر طرفدار تیم ملی هستم. هر جایی بازی کند و دوست دارم نتیجه آن را دنبال کنم. من بازی ها را از طریق اینترنت دنبال می کنم. ما نیاز به آکادمی فوتبال داریم و باید زودتر رشد کنیم. بچه ها عاشق فوتبال هستند. ما هشتاد میلیون جمعیت داریم که در بیشتر استان ها استعداد وجود دارد. با جمع آوری این استعدادها در یک آکادمی و آموزش و تغذیه مناسب آنها می توانیم در دنیا موفق شویم.
پرفسور سمیعی در پایان صحبت هایش توصیه ای ویژه به بازیکنان داشت و گفت: باید پیش از بازی افکار خود را روی مسائل فرعی متمرکز کنند و کارهایی که می خواهند را در ذهن خود بارها مرور کنند. مغز هدایت کننده است و سعی کنید با متخصص مغز ارتباط مناسبی داشته باشید.

حاشیه های دربی 82
بخش جذاب برنامه نود اختصاص به ویژه برنامه ها و گفتگوهای جذابی بود که محمدحسین میثاقی برای مخاطبان این برنامه در نظر گرفته بود. او و حامد راستگو به عنوان گزارشگران برنامه نود به جمع هواداران رفتند و به تهیه گزارشی جذاب از آنها اقدام کردند.

صحبت های تاج درباره نقطه تاریک دربی
رییس سازمان لیگ با حضور روی خط برنامه نود درباره فروش بیش از حد بلیت بازی دربی پاسخ داد.
او در این باره گفت: بلیت الکترونیکی فروختیم اما اتفاقی که افتاد عده زیادی از مردم طبق عادت بدون بلیت حضور یافته بودند. به همین منظور افرادی که بلیت داشتند پشت سر این افراد گیر کرده بودند و کاری هم از دست نیروی انتظامی بر نمی آمد. صبح اعلام کرده بودم که کسی به استادیوم نیاید و همه بلیت ها فروخته شده است.
وی ادامه داد: کسانی نیز بدون بلیت در استادیوم حضور یافته بودند و با شکستن درب قصد ورود داشتند که به همین منظور نیروی انتظامی مجبور به برخورد با آنها شدند.
مهدی تاج در مورد راهکارش برای عدم تکرار این مساله در آینده گفت: ما رو به جلو می رویم. اگر نگاهی به دربی های قبل بیاندازید متوجه می شوید که رو به جلو می رویم. ما طبق اطلاعیه ای اعلام کردیم کسانی که بلیت داشتند و نتوانستند بیایند ما بلیت او را دوباره شارژ می کنیم. به هرحال باید طبقه دوم صندلی گذاری شود و شماره گذاری شود. تنها مشکل این بازی بحث بلیت فروشی بود که امیدوارم این مساله نیز برطرف شود.
رییس سازمان لیگ در ادامه صحبت هایش درباره حساسیت لیگ دسته اول و راهکار آنها برای این مساله گفت: ما کاملا لیگ دسته اول را در هفته پایانی زیر نظر خواهیم گرفت.

برترین های نود – هفته بیست و ششم
برترین های تکنیکی و فنی این هفته لیگ برتر از سوی دوربین برنامه نود شکار شده اند و عادل فردوسی پور آنها را معرفی کرده است که در ادامه اسامی آن را مشاهده خواهید کرد.
برترین های تکنیکی هفته: محمد ابراهیمی(دو بار)، اسماعیل شریفات، مرتضی تبریزی (دو بار)، وریا غفوری، داریوش شجاعیان، سامان نریمان جهان، علی قلی زاده، حسین بادامکی، بختیار رحمانی، حامد زمانی، میلاد میداوودی، علی هلیجی، حسن بیت سعید، غلامرضا رضایی، عادل شیحی، سجاد شهباززاده، مجتبی حق دوست،
برترین گل هفته: عادل کلاه کج
برترین پاس گل هفته: فرشاد احمدزاده (گل دوم برابر استقلال)
برترین گل نزن هفته: امین منوچهری
برترین مهار دروازه بان هفته: سید مهدی رحمتی در دبل سیو امید عالیشاه و علی علیپور
برترین تصمیم داوری هفته: فرزاد بهرامی ( کمک داور دیدار سپاهان – استقلال اهواز)

ادامه دارد...

کانال تلگرامی «کانال ورزش» را دنبال کنید

منبع: ورزش 3


ویدیو مرتبط :
تقویم نود - ویژه هادی نوروزی (نود ۱۳ مهر)