ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



کلوپ: فرگوسن یک الگو و کتاب تاریخ فوتبال است


به گزارش خبرگزاری تسنیم، یورگن کلوپ که شاگردانش در هفته چهاردهم لیگ برتر با نتیجه 6 بر یک ساندرلند را در هم کوبیدند، جایزه بهترین مربی هفته را از جانب اتحادیه مربیان لیگ و از دست سرالکس فرگوسن دریافت کرد. سرالکس که در طول 26 سالی که هدایت منچستریونایتد را بر عهده داشت، 38 عنوان قهرمانی از جمله 13 قهرمانی در لیگ برتر برای این تیم به ارمغان آورد، عضو اتحادیه مربیان لیگ برتر است.

یورگن کلوپ در خصوص صحبتی که به هنگام دریافت جایزه با سرالکس داشته، به شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت» گفت: فرگوسن به من تبریک گفت و مابقی صحبت‌هایی هم که بین ما رد و بدل شد، خصوصی بود. تا کنون چند بار افتخار ملاقات با او نصیبم شده است. البته که سرالکس در فوتبال الگویی برای هر مربی است. دریافت این جایزه از دستان فرگوسن و گپ زدن با او بسیار لذت‌بخش بود، چون او انسانی شوخ‌طبع و چیزی شبیه به کتاب تاریخ فوتبال است. بنابراین دقایقی را با فرگی گذراندن خوب بود.

وی همچنین با تمجید از هافبک پیشین لیورپول که به تازگی با این تیم تمرین می‌کند تا خودش را برای شروع فصل جدید MLS و بازگشت به لس‌آنجلس گلکسی آماده کند، عنوان کرد: جرارد شبیه به سرالکس و نسخه جوان‌ترش است. خیلی خوب است که استیون را در تمرینات کنارمان داریم. برای ما پذیرش جرارد در تمرینات خیلی مهم است، چون می‌توانیم نشان بدهیم که اگر بازیکنی همانند استیون در سال‌هایی که اینجا بوده و کارهایی که کرده، درِ باشگاه همیشه به رویش باز است.

لیورپول که در هشت بازی اخیرش در تمامی رقابت‌های مختلف هفت پیروزی کسب کرده، در حال حاضر با 23 امتیاز در رده هفتم جدول رده‌بندی لیگ برتر جای دارد. سرخپوشان مرسی‌ساید از ساعت 19:30 امروز (یکشنبه) در هفته پانزدهم این رقابت‌ها میهمان نیوکاسل بحران‌زده هستند.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
معرفی کتاب تاریخ ادبیات و کارتون نشر الگو