سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



اسامی پذیرفته‌شدکان دوره‌های کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی منتشر شد


به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، فهرست اسامی 130 هزار و 606 نفر از پذیرفته شدگان در رشته‌های متمرکز و همچنین فهرست اسامی یک هزار 512 نفر از معرفی‌شدگان کد رشته محل‌های نیمه متمرکز در دوره‌های کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی هم‌اکنون از طریق سایت سازمان سنجش منتشر شد.

پذیرفته‌شدگان باید به موارد ذیل توجه داشته باشند:

 پذیرفته‌شدگان در یکی از روزهای شنبه 14 فرودین 95 لغایت دوشنبه 16 فرودین با در دست داشتن مدارک مندرج در اطلاعیه برای ثبت‌نام اقدام کنند.

براساس ضوابط مربوط به گزینش رشته‌های نیمه‌متمرکز برای رشته‌هایی که نیاز به اقداماتی نظیر مصاحبه یا آزمون عملی دارند، لازم است برای شرکت در مراحل مذکور در یکی از روزهای شنبه 14 فرودین لغایت دوشنبه 16 فرودین 95 با در دست داشتن مدارک مورد نیاز به مرکز آموزشی ذیربط مراجعه کنند.

ضمناً به اطلاع معرفی‌شدگان رشته‌های نیمه‌متمرکز می‌رساند که پس از اعلام نتیجه مراحل مصاحبه یا آزمون عملی این دسته از داوطلبان، گزینش نهایی انجام و فهرست اسامی قبول‌شدگان نهایی متعاقباً منتشر خواهد‌شد.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
دانشگاه علمی و کاربردی