سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



تخفیف ۱۰۰ دلاری آمازون برای فروش Galaxy View Tab


۱۸٫۴-inch-Samsung-Galaxy-View-tablet-is-100-off-at-Amazon.jpgبدون شک تا کنون نام تبلت غول پیکر سامسونگ به گوشتان خورده است. این تبلت که Galaxy View Tab نام دارد به یک صفحه نمایش ۱۸٫۴ اینچی FHD با وضوح ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ مجهز است که منجر به تولید تراکم پیکسلی ۱۱۹ppi شده است. اکنون خبر رسیده که این تلبت ۵۹۹٫۹ دلاری ۱۶٫۶ درصد در فروشگاه آمازون تخفیف خورده و قیمت آن ۱۰۰ دلار کاهش پیدا کرده است.

View مجهز به چیپ Exynos 7580 با پردازنده ۸ هسته ای ۱٫۶ گیگاهرتزی و پردازنده گرافیکی Mali-T720 در کنار ۲ گیگابایت رم و حافظه داخلی ۳۲ گیگ قابل ارتقا است. همچنین این مدل دارای یک دوربین ۲٫۱ مگاپیکسلی برای تصویر برداری سلفی است. یک باتری ۵۷۰۰ میلی آمپری نیز استفاده مداوم ۸ ساعت از این تبلت را تضمین می کند.

Samsung-Galaxy-View-is-discounted-100-at-Amazon.jpg

Samsung-Galaxy-View-is-discountehd-100-at-Amazon

به نظر می رسد آمازون به شدت به دنبال فروش هر چه بیش تر مدل های View Tab است چرا که یک حافظه microSD 64Gig نیز با قیمت ۱۷٫۹ دلار به همراه Galaxy View Tab به فروش می رود که اگر بخواهید آن را به طور جداگانه خریداری کنید باید ۵۹ دلار هزینه کنید.

منبع: Phonearena

امتیاز کسب شده این مطلب

[Total: 0 Average: 0]


ویدیو مرتبط :
مقایسه گوشی galaxy note و galaxy s2 و galaxy tab