ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



کارلوس: نیمار به رئال مادرید ملحق خواهد شد


به گزارش خبرگزاری تسنیم، در مراسم توپ طلای سال 2015 که شب گذشته (دوشنبه) در شهر زوریخ سوئیس برگزار شد، نیمار برزیلی پس از لیونل مسی آرژانتینی و کریستیانو رونالدوی پرتغالی به عنوان سومی رسید. ستاره تیم ملی فوتبال برزیل از زمانی که در سال 2013 از سانتوس به بارسلونا پیوست پیشرفت خوبی داشته و حالا خود را تبدیل به یکی برجسته‌ترین چهره‌های فوتبال جهان کرده است.

روبرتو کارلوس 42 ساله که خود در طول 11 سال حضورش در رئال مادرید بیش از 500 بازی با پیراهن این تیم اسپانیایی انجام داده است، در گفت‌و‌گو با برنامه تلویزیونی «پونتو پِلوتا» که از شبکه تلویزیونی «اینتر اِکونومیا» برزیل پخش شد، گفت: نیمار بازیکن خیلی جوانی است. اطمینان دارم که سال آینده او در بالاترین سطح مراسم توپ طلا را به پایان خواهد برد. همچنین می‌توانم روزی را تصور کنم که نیمار به رئال مادرید می‌پیوندد.

مدافع پیشین کهکشانی‌ها همچنین از احتمال بازگشتش به باشگاه رئال مادرید خبر داد و عنوان کرد: من ملاقاتی با مسئولان باشگاه رئال مادرید داشته‌ام و در خصوص همکاری‌ام در این باشگاه به مذاکره پرداخته‌ایم. به زودی مشخص خواهد شد که چطور با زیدان در رئال مادرید همکاری خواهم کرد.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
گل نیمار به رئال مادرید (رئال مادرید - بارسلونا)