فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



افزایش تولید و پخش «مسافران بهشت» در رادیو نمایش


به گزارش خبرگزاری فارس، محسن بناساز ، مدیر گروه دانش و هنر رادیو نمایش ، ضمن اعلام این مطلب گفت: برنامه «مسافران بهشت» انعکاس بخش کوچکی از هشت سال حماسه ماندگار دفاع مقدس،صلابت و اقتدار و عزت و پایداری مردم ایران زمین است.

وی افزود: این برنامه تلاش دارد با زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و حماسه سازی رزمندگان کشور، مخاطب خود را با فرازی از زندگی ایثارگران جهاد و مقاومت و همچنین مقاطع مهم تاریخ دفاع مقدس آشنا سازد .رزمندگانی که کشور پیشرفت و بالندگی و امنیت امروز خود را  مدیون آنان است.

مدیر گروه دانش و هنر رادیو نمایش تاکید کرد: برنامه سازان این برنامه با بهره گیری از دو شکل  روایی نمایشی و مستند نمایشی، تلاش دارند گوشه هایی از استقامت و بردباری تحسین برانگیز رزمندگان کشور را یاد آوری کنند تا ارزش ها و آموزه های دفاع مقدس و فرهنگ ایثار و شهادت روشن بخش مسیر راهمان باشد چرا که این مقطع از تاریخ ایران اسلامی به لحاظ حفظ ارزش ها بی بدیل است.

بر اساس این خبر، «مسافران بهشت» به تهیه کنندگی: قاسم اورنگی، نسیم صباغان و نویسندگی مجموعه نویسندگان رادیو نمایش و با هنرنمایی محسن بهرامی و معصومه عزیزمحمدی هر روز ساعت 12:15 از رادیو نمایش پخش می‌شود.

انتهای پیام/

 

 


ویدیو مرتبط :
پخش خبر طرح از بهشت تا بهشت از شبکه 1 سیما