سرگرمی


2 دقیقه پیش

دانلود بازی اندروید

اندروید (از یونانی: به معنای مَرد، انسان، شبه آدم یا رُبات (آدم آهنی))، (به انگلیسی: Android) یک سیستم عامل همراه است که گوگل برای تلفن‌های همراه و تبلت‌ها عرضه می‌نماید و ...
2 دقیقه پیش

بازی اکشن-ماجرایی اسطوره های کوچک/ Pocket Legends

آخرین خبر/ Pocket Legends یکی از جذاب ترین بازی های آنلاین اکشن و سرگرم کننده برای سیستم عامل اندروید است. باید اشاره کرد که این بازی، اولین و بهترین بازی کمپانی MMO است که موفقیت ...



بیشترین استفاده را از فضای کابینت‌ها ببرید


مجله منزل/ شاید اگر 20 سال پیش بود ماجرا خیلی اهمیتی نداشت. هرچقدر از وسیله‌ها را که می‌شد در کابینت می‌گذاشتیم و باقی را هم روی تخت و کنار دیوار آشپزخانه ردیف می‌کردیم. ‌مهمان هم اگر سر می‌رسید در آشپزخانه را می‌بستیم و خلاص.

اما این روزها که دیوارها برداشته شده و همه آشپزخانه‌ها اوپن است، نمی‌شود سرسری با قضیه برخورد کرد. حالا مرتب بودن آشپزخانه و تمیز بودن هال در یک رده قرار می‌گیرند. در چنین شرایطی کابینت‌ها و نحوه استفاده از آنها به اندازه نوع چیدمان مبل‌های پذیرایی اهمیت دارد.

کابینتی که مربوط به قابلمه‌هاست همیشه جزو نامرتب‌ترین‌ها است؛ مخصوصا اگر سرویس ماهیتابه و قابلمه زیادی در خانه داشته باشید. ایده‌هایی مثل این باعث می‌شود تا جلوی ‌مهمان‌ها از باز کردن در کابینت‌ها پشیمان نشوید.

بعضی از کابینت‌ها عمیق‌اند و به سختی می‌شود به انتهای آنها دسترسی داشت. قسمت عقبی این‌جور کابینت‌ها به خاطر دور بودن‌شان معمولا آشفته و بلا استفاده است. سبدهای ریلی که این روزها در بازار زیاد است می‌تواند آن فضای انتهایی را برای‌تان زنده کند.

ظرف‎های پیرکس، شیشه‌ای و کریستال قد و قواره متفاوتی دارند و هرکدام ساز خودش را می‌زند. اگر اهل بوفه و دکور نباشید احتمالا برای جا دادنشان در کابینت به مشکل برخورده‌اید. برای رسیدن به چنین تصویری یا باید سبدهای مخصوص کابینت را بخرید یا از آبچکان‌های قدیمی استفاده کنید.

فضاهای بسیار باریکی در گوشه و کنار آشپزخانه وجود دارد که در نگاه اول شاید پرت به نظر برسد اما اگر قرار است خودتان کابینت‌های‌تان را سفارش بدهید این فضاها را دریابید و از آن بهترین استفاده را ببرید. گول ظاهر کوچک این مدل کابینت‌ها را نخورید؛ وسایلی که آنها در خودشان جا می‌دهند خیلی بیشتر از این حرف‌هاست.

با صرف هزینه بسیار پایین و کمی وقت گذاشتن می‌شود درهای کابینت را هم وارد بازی کرد. درهای قابلمه، چاقوهای آشپزخانه، ملاقه‌ها، دستکش و حوله‌های آشپزخانه را می‌شود به قسمت داخلی در آویزان کرد.

اگر آشپزخانه‎تان کوچک است و خودتان قرار است کابینت‌های‌تان را سفارش بدهید بهتر است یک فضای اضافه زیر آنها در نظر بگیرید. این کشوهای کوچک خیلی به چشم نمی‌آیند اما کمک بزرگی به خلوت شدن بقیه کابینت‌ها می‌کنند.

اگر فضای آشپزخانه‌تان کوچک است و البته عادت به استفاده از میز دارید می‌توانید میزی شبیه این را تهیه کنید. خوبی این میزها این است که هم جای کمی را اشغال می‌کنند و هم به عنوان کابینت می‌شود از آن استفاده کرد.


ویدیو مرتبط :
فضای خالی کابینت آشپزخانه