ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



گسترش در آینده مانند سپاهان می‌شود/ دیدار فردا زیبا و پرگل خواهد بود


به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، بهمن خداکرم دقایقی پیش در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل سپاهان اصفهان اظهار داشت: فردا با تیمی ریشه‌دار و قهرمان دوره قبل بازی داریم که البته در این فصل با توجه به موقعیت‌هایی که داشته اما نتایج لازم را کسب نکرده است.

وی افزود: سپاهان تیم خوب و هجومی دارد و از طرفی ما هم به دلیل اینکه شرایط خوبی که در جدول داریم برای بردن به میدان می‌رویم و این موضوع می‌تواند نویددهنده یک بازی خوب و پرگل باشد.

مربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز گفت: سپاهان در نیم فصل نخست نیز خوب بازی کرد اما شرایط به نفع تیم ما رخ داد؛ البته ما پس از عید بازی‌های خوب و البته تیم‌های بزرگی را پشت سر گذاشته‌ایم و امیدواریم در بازی فردا نتیجه دلخواه را کسب کنیم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا گسترش می‌تواند در آینده در جمع تیم‌های بالای جدول قرار گیرد، تصریح کرد: مالک باشگاه ابتدا همه موقعیت‌ها را فراهم کرد و پس از آن به تیمداری پرداخت و در واقع این تیم از لیگ استانی آغاز کرد و به لیگ برتر رسید.

خداکرم تصریح کرد: این تیم با گام‌های حساب شده در لیگ توانست خود را حفظ کند و امسال نیز شاهد بازی‌های خوبی بوده‌ایم. چون این مراحل طی شده ماندگاری این تیم می‌تواند شبیه سپاهان شود و نام خوبی را رقم بزند.

وی درباره جنگنده بودن تیم گسترش فولاد گفت: کمالوند مربی جنگنده‌ای است و این رفتار از مربی گرفته شده و به بازیکنان منتقل می‌شود. اگر تیم جنگنده باشد در هر شرایط می‌تواند خود را به خوبی حفظ کند.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
استقلال 4-5 استیل آذین(دیدار پرگل و زیبای جام حذفی 89)